Onko täällä paljon sellaisia jotka ei ikinä meikkaa?
Kommentit (5)
hyvin harvoihin tilaisuuksiin ja niihinkin minimaalisesti? Jos kyllä, niin sitten minä en ikinä meikkaa. En pidä sitä tärkeänä enkä edes osaa kunnolla meikata, koska en sitä ole harjoitellut. Ripsiväriä ja suht huomaamatonta huulikiiltoa/-punaa olen käyttänyt häissä, rippi- ja yo-juhlissa, omassa väitöksessä+karonkassa. Saatan laittaa ripisaria, jos lähden "ulos". Siinä se. Meikkaus ei ole mun juttu. Hiukset ja kasvot ovat puhtaat ja hiukset laitan jotenkin, jos menen johonkin tilaisuuteen, meikkiä en.
en ole meikannut eikä ole aikomusta ruveta meikkamaan. En ole meikkamatta uskonnollisen vakaumuksen takia. En vaan jaksa kuluttaa aikaani meikkaamiseen. Miehelle kelpaa ilmankin ja muiden mielipiteillä ei ole väliä. Menin naimisiinkin ilman meikkiä. Huulirasva riittää mulle.
Meikkasin nuorena sinkkuna mutta nykyään en enää jaksa.
Tietenkin näyttäisin vähän paremmalta meikattuna mutta ei kiinnosta. Ketä varten kaunistautuisin? Miestäni varten en jaksa ja muista ihmisistä en välitä.
Ei mulla ole aikaa eikä kiinnostusta. Ei tarvettakaan. En ole ikinä meikannut. En siis todellakaan koskaan. Huulipunaa olen joskus kokeillut, lähinnä siksi että yhteen rakkauskirjeeseen sain painettua "suukon"... :-D
Mun itsetunto on riittävän hyvä. En tarvitse sen tueksi mitään pakkelia.
sanoa että ikinä, mutta aika harvoin meikkaan.
Koska en jaksa ja olen kaunis, niin siihen ei ole hirveästi tarvetta. En ymmärrä yhtään sellaista, että ei voida lähteä ulos ilman meikkiä. Itse voin mennä ihan minne tahansa ilman. Enkä oikeasti mitenkään jaksaisi meikata päivittäin :O
Enemmän meikkasin teininä kun olin epävarma.
Juhliin meikkaan edelleen, koska laittautuminen on kuitenkin hauskaa. Joskus harvoin meikkaan arkena vähän.