Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan lapsen ukkomiehelle.

Vierailija
31.05.2011 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on iloinen asia, mutta että pitää ehdoin tahdoin tehdä sellainen naimisissa olevan kanssa. Ei kovin helpoksi omaakaan elämäänsä tee noin, sanonpa vaan. Olisi kiva tietää, mitä se mies tähän sanoo. Halusiko sekin lapsen?

Vierailija
2/26 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä aina sikiää että se on ensisijaisesti NAISEN vika eikä sen miehen?

Mä en tajua! Kasvattaisitte niitä poikianne kantamaan vastuuta perheestään ja m*******n niin ei tarvis täällä itkeä että löytyy naisia jotka "miehen mistä vaan" eiköhän se mies ihan itse lähde ja lähtee vain jos suhteessa on tilaa jonkun ylimääräisen tulla!

Lenkki tiukemmalle kotona ja ukon pulssi syyniin piippaako ysikuukauden piästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuo on minun oma ukkomies;)

Vierailija
4/26 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin omalleni ;-)

Vierailija
5/26 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapsi tulee.

Vierailija
6/26 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapsi tulee.

No näitä sattuu.

Vierailija
7/26 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsen tulevasta isästä?

Vierailija
8/26 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

;(

Vierailija
9/26 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdat olla ylpeä itsestäsi ja lapsen tulevasta isästä?

En mieti sitä noin. Mietin vaan, että olen ylpeä kun saan lapsen.

Vierailija
10/26 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdat olla ylpeä itsestäsi ja lapsen tulevasta isästä?

En mieti sitä noin. Mietin vaan, että olen ylpeä kun saan lapsen.

Eikä muilla väliä, kunhan minä minä minä...

Vierailija
11/26 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ja keitä muita pitäisi miettiä? Tää on mun juttuni.

Vierailija
12/26 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusit lapsen, löysit siittäjän ja nyt olet raskaana. Hyvä niin, pärjäät varmaan yksinhuoltajana. Vai oletko niitä, jotka hankkiutumalla raskaaksi kuvittelevat saavansa parisuhteen ja lapsi on siihen pelkkä väline. Toivottavasti et.

Vierailija
13/26 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusit lapsen, löysit siittäjän ja nyt olet raskaana. Hyvä niin, pärjäät varmaan yksinhuoltajana. Vai oletko niitä, jotka hankkiutumalla raskaaksi kuvittelevat saavansa parisuhteen ja lapsi on siihen pelkkä väline. Toivottavasti et.

En kuvitellut. Halusin lapsen.

Vierailija
14/26 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan, että lapsellasi on oikeus isään ja kenties myös niihin sisko- ja velipuoliin.

Kertominen voi rikkoa tämän "ukkomiehesi" avioliiton, mutta itse en kyllä haluaisi olla tuollaisen miehen vaimo.

Vierailija
15/26 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta varsinkin käy sääliksi, millaiset vanhemmat se raukka saakaan. Jokaisella lapsella olisi oikeus syntyä normaaliin perheeseen.

Vierailija
16/26 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta varsinkin käy sääliksi, millaiset vanhemmat se raukka saakaan. Jokaisella lapsella olisi oikeus syntyä normaaliin perheeseen.

Lapsella on hyvä äiti ja se riittää. Maailma on täynnä äitinsä kanssa asuvia lapsia.

Vierailija
17/26 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teistä jompi kumpi on kertonut tuolle petetylle osapuolelle(vaimo)? Miten arki on lähtenyt sujumaan?

Vierailija
18/26 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheltä seuraan samassa tilassa olevaa kaveria. On lopen uupunut ja apua ei saa mistään, paitsi rahalla nuoria hoitamaan, eikä niille viitsi vauvaa jättää. Pyytelee sitten kavereita auttamaan. Roikkuu muutenkin kavereissaan eli pitäisi jatkuvasti tapailla ja olla seurana. Etukäteen oli niin hienoa saada vauva, vaikka sitten yksin ja ilman miehen halua. Nyt ei tee muuta kuin valittaa kuinka on rankkaa olla yksinhuoltaja. Kannattaisiko vähän miettiä etukäteen.

Vierailija
19/26 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyttä ensisijalla :)

ja edelliselle, en näe mitään noloa! Onhan niitä yh-äiteä kuinka paljon, ei ne neuvoloissa kysyy henkilökohtaisia. On noloa kirjoittaa tälläistä tyhmää roskaa

Vierailija
20/26 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkäsyhän on ihan molempien asia huolehtia, ei pelkästään naisen, mutta tuo kyllä kuulostaa siltä, että olet hankkiutunut Tahallaan raskaaksi? Ja se, jos mikä on mielestäni aivan uskomattoman typerää.

Jos asia on näin, niin sietäisit hävetä.

Tai sitten ymmärsin väärin, toivottavasti niin.

Toivotavasti teistä jompikumpi osapuoli osaa olla edes sen verran reilu, että kertoo tälle petetylle asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan