Mies on aivan kamala ...:((
hän hakee työsuhdeasuntoa siis meille yhtistä. sanoi että pyytää esimiestään soittamaan asiasta sille joka niitä vuokraa ja pyytää suosittelemaan.
Mutta minun vuokranantajan suosittelukirjettä ei hyväksy liitteeksi koska sanoo että se on hänen työsuhdeasunto eikä minun papereilla ole siinä mitään tekemistä...
Mitä ajattelen tästä? kysyin että yksinkö olet muuttamassa niin hän sanoi että ei tietenkään ja ei hän tässä valehtele mutta on kuullut että saa asunnon paremmin jos sitä hakeaa tuolla tavalla..
Kommentit (37)
onko jotain syytä? Mikset voi uskoa, että asia on juuri kuten hän sanoo? Loogisesti ajateltunahan se menisi juuri noin kuten hän asian esittää.
Mun on vaikea repiä tästä mitään draamaa...
työnnä se kirje sinne missä ei aurinko paista.
miehesi kaipaa omaa rauhaa.
hänhän sitä työsuhdeasuntoa on hakemassa perheelleen.
hakemaamme asuntoon on vain todella paljon hakijoita joten ajattelin että olisi parasta käyttää kaikki keinot mitä voi.
ap
vai asutteko jo kenties nyt saman katon alla...
vai asutteko jo kenties nyt saman katon alla...
me olemme jo vanha aviopari. Mutta mies ei aina osaa asioitaan hoitaa ja itse olen aktiivinen ihminen, joten näihän se sitten menee..
Sanoin miehelle että koska hakijoita on paljon, niin silloin pitää lyödä kaikki kortit pöytään ja tehdä se valinta sille vuokraajalle helpoksi.
ap
että olette vanha aviopari?
Ilmeisesti sulla on joku syy epäillä miestäsi että onkin muuttamassa yksin, mulle, myöskin vanhalle avioparille, ei tulis moinen edes mieleen!!!
Mies on aivan kamala... siis miten on kamala??
Mies on aivan kamala... siis miten on kamala??
"vuokranantajan suosittelukirjettä ei hyväksy liitteeksi"
En mä tajua tästä mitään, ja minun mielestä jos vaimolla on joku "oma vuokranantaja" niin se tarkoittaa että hän asuu yksin.
Olette vanha aviopari, mutta sulla on sun vuokranantajan suosittelukirje joka pitäisi laittaa hakemukseen.
Asutteko te siis erillään vai onko tuo joku ikiaikaisen vanha suosittelukirje?
ja sanoin kyllä että hän hakee työsuhdeasuntoa.
Tuli vaan sanailtua sitä sun tätä ja se vähän nyt harmittaa. En usko että me saamme sitä asuntoa (sinne on nyt about 50 hakijaa)koska ei pelkkä esimiehen soittelu vakuuta, mistä se esimies tietää millaisia asukkaita olemme.
Meidän nykyinen asunnon vuokrasopimus on mun nimissä joten hänen ei voi saada suosittellijaa nykyiseltä vuokranantajalta, vaikka onkin siis kirjoilla talossa.
ap
Olette vanha aviopari, mutta sulla on sun vuokranantajan suosittelukirje joka pitäisi laittaa hakemukseen. Asutteko te siis erillään vai onko tuo joku ikiaikaisen vanha suosittelukirje?
ap
jos meinaa saada haluamansa asunnon. Hakijoita on nykyisin niiin paljon! Mitä aktiivisempi sitä vakuuttavampi.
- isännöitsijä.
no ainakin tämä aloitus vetää pohjat sekavuudessaan!
no ainakin tämä aloitus vetää pohjat sekavuudessaan!
Jos aloitus on sekava, onko sitä sitten pakko edes kommentoida? Saatko jonkun tyydytyksen ilkeilystä?
ap
ap