Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eiks huutavalle lapselle vois laittaa iltakaakaon ja

Vierailija
30.05.2011 |

ottaa syliin ja hieman silitellä päätä? tekisin niin juuri nyt, jos lapseni olis luonani ja huutaisi. no, helppo mun on neuvoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos sattuu iskemään iltaraivari, niin siinä enintään saa kaakaomuki kyytiä lattialle ja rimpuillaan pois sylistä ja silityksestä. Raivarin sattuessa meidän lapsen ainakin pitää antaa vähän aikaa purkaa raivoaan, ennen kuin voi edes ajatella sylittelyä ja silittelyä. Saati kaatuvia mukeja.

Vierailija
2/8 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakaon jälkeen keksisi seuraavan asian, josta huutaa. Olkoon sitten väärän värinen pyjama tai utopistinen iltasatutoive. Tai pakollinen hammaspesu.

Luonnollisesti seuraavana päivänä huutaisi taas, ja odottaisi sitä kaakaota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapselta kokoajan vaan odotetaan ikävää käytöstä, ni pilalla on molempien elämä. Lapset oppii matkimalla, käyttäydytkö itse moitteettomasti, huudatko tai puhutko rumasti lapsellesi?

Vierailija
4/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi meidän lapsista kumpikaan ei ole koskaan saanut tuollaisia raivareita pienenä!

Vierailija
5/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakaota lainkaan. Tarjottu on. Haluaa maitoa.

Vierailija
6/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana on ehka vahan ankarampi.

Tosi raivossa ei tosin edes kaakaot auttais vaan vois saaada kyytia.

Vierailija
7/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten lapsi alkaa syystä tai toisesta huutaa sängystä? Niin ylös vaan ja kaakaolle?

Eikös se huutava lapsi tuolla ollut 1-vuotias? Eiköhän sen ikäiselle ole tärkeintä selkeät rutiinit ja tietty jämäkkyys. Meillä ainakin olisi sen jälkeen kokeiltu kerta toisensa jälkeen, ettäkuinkas usein sitä kaakaota vielä nukkumaanmenon jälkeen saakaan. isompana asia on eri, 4-5-vuotias saa meilläkin aina välillä hiippailla sängystä valvomaan mun kanssa, kun nukahtaa yleensä veljiänsä hitaammin.

Mutta noin muuten en ymmärrä miksi siinä pitää niin kovin kiukustua itse. Sinne vaan nassikan viereen ja unta omaan kuulaankin. Tai sitten vaikka kännykällä surffailua sängyn vieressä, jos ei muuten jaksa.

Vierailija
8/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi syliin ottaminen olla juuri mitä kaivataan, mutta joskus lapsi rimpuilee vaan pois tai keksii huutaa siitä että on sylissä väärin tai ihan mistä vain muusta.

Joskus pitää vaan pitää päänsä, joskus voi joustaa ja lelliä. (ei siis epäjärjestelmällisesti aina vaihdellen, mutta tilannetta voi silti lukea ja toimia joustavasti)