Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toiset tulee ihan niskaan kiinni kassajonossa?

Vierailija
30.05.2011 |

Kiva kun olet maksamassa, tulee takan jonottava asiakas ihan kiinni!

Olen joskus sanonut, aika törkeästikkin, mutta ei auta!

Ensi kerralla saa se kusipää maksaa ostokseni jos kerta ei anneta minulle rauhaa maksaa.

toinen mikä ärsyttää on ne ihmiset jotka ei voi pakata ennen kuin on maksettu. miten vaikeaa on mennä pakkamaan kasseja samalla kun kassatäti vetää niitä koneelle.

ja ne hitaasti pakkaajat. pitkä jono seisoo niiden takia. kerran olen sanonut kun idiootti mies ei vaan tajunnut pakata.varmaan näitä avuttomia mammanpoikia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sä taidat olla sellainen hapankurkku, että joka kerta tekee mieli työntää ne kauppakärryt sun nilkkoihin.

Pistä pipo löysemmälle, ettei verenpaine nouse liikaa!

Vierailija
2/3 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun olet maksamassa, tulee takan jonottava asiakas ihan kiinni!

Olen joskus sanonut, aika törkeästikkin, mutta ei auta!

Ensi kerralla saa se kusipää maksaa ostokseni jos kerta ei anneta minulle rauhaa maksaa.

toinen mikä ärsyttää on ne ihmiset jotka ei voi pakata ennen kuin on maksettu. miten vaikeaa on mennä pakkamaan kasseja samalla kun kassatäti vetää niitä koneelle.

ja ne hitaasti pakkaajat. pitkä jono seisoo niiden takia. kerran olen sanonut kun idiootti mies ei vaan tajunnut pakata.varmaan näitä avuttomia mammanpoikia.

enen maksamista ja jono senkun kasvaa kasvamistaan, kun pakkaat eka ja sit rupeet hitaasti kaivaan sitä maksukorttia esille, rahanyssykkääsi tietty etit puolivuotta käsiveskastasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä