G: oletkokokeillut jotain laihdutuslääkkeitä?
Ja jatko: mitä, miten vaikutti, tulokset, ja sivuvaikutukset?
Itsepä aloitin viikko sitten eräät laihdutuslääkkeet, joitten luvattiin kiihdyttävän rasvanpalamista, ja nopeuttavan aineenvaihduntaa, hidastavan ikääntymistä, ja vähentävän ruokahalua.
Tulokset viikon jälkeen:
Turvotus laskenut huomattavasti, ravaan koko ajan wc:ssä, pienellä sekä isommalla erityisesti ruoan jälkeen, ja jos syön tosi rasvaista, nin oon ripulilla samantien, ja muutenkin ruokahalu on vähentynyt merkittävästi. Paino on pysynyt samana, tai laskenut 300 g, mitä en laske, voi olla päivittäistä vaihteluakin. Muuten en ole muuttanut mitään elintapojani, toki en syö muutenkaan suklaata tai ahmi älyttömyyksiä. Mun pahe on vaan syödä lämmin ruoka kahdesti päivässä ja vähän liikaa kerralla. Painoindeksi 27.
Kommentit (5)
retkahtaa. Tosin mainosmiesten kikkojahan ne kaikki ovat. Jos toimisivat, niin ei kai täällä olisi yhtäkään lihavaa ihmistä.
Itse oplen tota Allia funtsinut, en vaan tiedä uskallanko?
En aio kyllä syödä jatkuvasti, mutta jos tän kuukauden kuurin avulla saisin samalla ne annoskoot pienennettyä sopivammaksi ja lohtusyömistä (johon siis kelpaa tavallinen ruoka) vähennettyä.
Acomplia ja Alli (eli reseptillä Reductil)
Ensimmäisen avulla laihduin -17kg, mutta sivuvaikutuksena oli mielialan laskua. Tiesin kyllä varoa masennuksen pahentumista. Ikävä kyllä lääke vedettiin markkinoilta.
Allin avulla keskityin lähinnä harventamaan ruokailutahtia, kun kapseleita sai ottaa vain kolme päivässä. En laihtunut kuin 5kg. Tuli liian kalliiksi.
Paheena ovat sipsit ja suolaiset herkut. Makeaa en niin himoitse. Viime aikoina on jäänyt kyllä sipsit kauppaan. :) Itsekuri on tainnut palata? I hope so!