Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitin ennustajalle

Vierailija
30.05.2011 |

Olen vauva kuumeillut pikkuisen. Mies ei haluaisi lasta kun nuo kaksi hälle riittävät..Aloin etsiä ennustuksia netistä et vieläkö me tehtäs vauva..

Ensin tein tarot pöydän erääseen nettipaikkaan. Kysymykseni oli teemmekö vielä lapsia mieheni kanssa. Korttien vastaus oli että ei kannata tehdä päätöstä juuri nyt ja jos tekisin mitään suuria päätöksiä nyt, katuisin päätöstä myöhemmin..

Menin toiseen tarot kortti paikkaan ja valitsin kortit miettien samaa kysymystä. Tulkinta kertoi, että harkitsen jotain jonka aika ei ole vielä ja ympäristö ei ole harkinnalleni avoin, eikä suotuisa.

Soitin sitten ennustajalle puhelimessa (joojoo, tiedetään, överiksi meni), MUTTA aika samankaltaista hänkin kertoi...Puhelu meni näin (en halunnut paljastaa liikaa ja antaa johdatella keskustelua)

Ennustaja: Hei! Margit puhelimessa

Minä: haluaisin kysymykseen vastauksen

E:Kerro vaan

M:Teenkö enää lapsia?

E: katsotaan, valitse kortti, oikea, keskeltä vai vasen?

M:vasen

E: Kyllä sinulla sellaiseen olisi mahdollisuus, mutta näen jonkin esteen tälle, onko sinulla terveydellistä haittaa tulla raskaaksi? Tällä hetkellä näen jotain estettä ja ehkä lääkärin?

Minä: ei ole, ajatuksissa vain ristiriitaa

Ennustaja: Niin...hiljaisuus...Ehkä miehesi ei halua lasta? Vai itsekkö mietit?

Minä: Miltä sinusta nyt tuntuu, saatko mitään irti tästä?

E: tulkitsen tämän niin että voit tulla raskaaksi, mutta jos tulet..Otatko taas kortin, vasen, oikea, vai keskeltä

M: Vasen

E: Joo, jos tulisit nyt raskaaksi, joku, ehkä miehesi kokisi sen petturuutena ja tästä koituu jotain harmia, edelleen näkisin terveydellistäkin haittaa..

M: Entä tulevaisuudessa??

E: Tulevaisuudessa on kaikki avoimena, en näkisi ongelmaa, mutta lapsen aika ei olisi juuri nyt..Mitä mieltä itse olet tästä tilanteesta?

M: Kiitos, tästä oli jo apua, soitan ehkä myöhemmin, hei hei

E: hei hei..

Ja minulla on tällä hetkellä kierukka ja kohtutulehdus päällä joten melko hyvin tulkittu mielestäni! Taatusti soitan uudelleen..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaukset tuossa annoit ennustajalle :)

Vierailija
2/2 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millälailla annoin vastauksen??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme