Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nainen oikeasti ajattelee suihinotosta?

Vierailija
30.05.2011 |

Vaimoni väittää rakastavansa suihinottamista, mutta uskon, että hän tekee sitä enemmänkin sen takia koska minä pidän siitä todella paljon.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kun tiedän mieheni nauttivan äärettömästi! Nauti siitä että sinulla on ihana sinua ajatteleva vaimo:)

Mua ei todellakaan inhota, nielen myös mutta en tarvitse sitä oman nautintoni vuoksi.

Vierailija
2/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään niin kamalaa ei ole kuin suihinotto, molemmin puolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään niin kamalaa ei ole kuin suihinotto, molemmin puolin.

Sama täällä. Ällöttävää puuhaa. Haisee ja maistuu hirveelle. Eipä mun nykyinne poikkis sitä haluakkaa.

Vierailija
4/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa oiken nauttia siitä kullista.Kattoo kuinka toinen nauttii ja itekki kiihottuu samalla.Nuolisin pilluakin mielelläni,ajatuskin kiehtoo niin paljon.Suuseksi on ihanaa sekä antajana että saajana.Lopussahan saa sen palkinnon,ku saa niellä satsin,rakastan sperman makua ja tuoksua niin kovaa :)

Vierailija
5/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa oiken nauttia siitä kullista.Kattoo kuinka toinen nauttii ja itekki kiihottuu samalla.Nuolisin pilluakin mielelläni,ajatuskin kiehtoo niin paljon.Suuseksi on ihanaa sekä antajana että saajana.Lopussahan saa sen palkinnon,ku saa niellä satsin,rakastan sperman makua ja tuoksua niin kovaa :)

ajattelen asiasta samoin....en vaan siitä sperman mausta niin tykkää, mut ei se kauheeta oo nielläkkään ;)

Vierailija
6/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihinotosta, sillä edellytyksellä, että se on suihkunraikas. Mitään likaista slaikkaria en imuttele.

Nautin siitä kun näen miehen nauttivan, ja suorastaan kiihotun ja kostun siitä itsekkin.

Usein suihinotto päättyy yhdyntään, mutta monesti teen tuota ihan extempore miehelleni, ja/tai esim. kuukautisteni aikaan, kun emme sekstaile.

Kaikista miellyttävintä suihinotto on saunanpuhtaalta mieheltä, silloin (slaikkarinsa )iho on ihanan pehmeä, mutta sisus on kova ;)

Vierailija
7/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiihotun itsekin siitä joskus jopa orgasmiin asti.

Koskaan en kyllä spermoja ole niellyt.

Vierailija
8/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tuotat miehellesi sen täydellisenkin nautinnon? :)

sylkeekö muuten miehesi pillunesteesi pois?

Vierailija
9/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan, mulla taitaa olla jopa lievä pakkomielle suihinottamiseen;P

Vierailija
10/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sperman nieleminen tuo nautintoa miehelle.

Eli jääkö miehen tuntemus jotenkin vajaaksi, kun en niele hänen eritteitään.

En ole kysynyt, nieleekö minun nesteeni, ei tarvitse niellä.

Vierailija
11/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajaaksi jää suihinotto jos ei niele. Siksi niin moni varmaan haluaa jatkaa yhdynnällä eikä laueta.

Kerran vaimo otti loppuun mutta ei niellyt vaan sylki pois. Sen jälkeen ei olekaan suostunut eli taisi maistua pahalle tai ajatus siitä. No olen iloinen että edes ottaa kun kaikki ei edes sitä tee.

En tajua mikä siinä on suihkunraikkaana ottaa penis suuhun, ei se ole sen kummempaa kuin suuteleminen. Naiseltahan sitä eritettä tulee välillä oikein kunnolla ku antaa suuhoitoa ja sekään maistu pahalle.

Ihme elvistelyä naisillakin, kuitekin syödään kuolleita eläimiä ja vaikka mitä niljakkaita simpukoita yms. ja ovat niin gourmeeta.

Vierailija
12/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se on ihanaa kun nainen imee kaiken

Vierailija
13/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajaaksi jää suihinotto jos ei niele. Siksi niin moni varmaan haluaa jatkaa yhdynnällä eikä laueta.

Kerran vaimo otti loppuun mutta ei niellyt vaan sylki pois. Sen jälkeen ei olekaan suostunut eli taisi maistua pahalle tai ajatus siitä. No olen iloinen että edes ottaa kun kaikki ei edes sitä tee.

En tajua mikä siinä on suihkunraikkaana ottaa penis suuhun, ei se ole sen kummempaa kuin suuteleminen. Naiseltahan sitä eritettä tulee välillä oikein kunnolla ku antaa suuhoitoa ja sekään maistu pahalle.

Ihme elvistelyä naisillakin, kuitekin syödään kuolleita eläimiä ja vaikka mitä niljakkaita simpukoita yms. ja ovat niin gourmeeta.

Vierailija
14/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta naista jotka antaa hyvän suuhoidon ja vieläpä loppuun asti. Olen tietysti kysynyt kohteliaasti että otatko loppuun asti? koska en halua toista/itseäni "yllättää" spermalastilla (syljetään lakanoille ;) ) Eikä minua haittaa vaikka nainen suutelee sperman makuisella suulla minua!

Vierailija
15/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en niele sitä. Luulisi olevan sivuseikka tuo nieleminen.

Otan suihin mieheltä usein ja minusta se ei ole lainkaan vastenmielistä.

Vierailija
16/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti vaan puhtaana, mutta eipä sitä nyt muuten sänkyyn mennäkään, ellei sit vähä yllättäen (ei kovin usein lapsiperheessä) ja silloin me ei harrasteta suuseksiä. Joskus nielen, joskus en. Mausta en tykkää, mutta eihän sitä tarvi maistella, senkuin nielasee. Toisaalta voihan sen antaa valuakin ja pyyhkästä vaikka pyyhkeeseen, mies sanoi ettei haittaa eikä sillä oo mitään väliä nieleekö vai ei. Mä ymmärtäisin ihan hyvin jos mies ei nielis mun nesteitä mut se väittää et maistun hyvältä.

Vierailija
17/23 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minua haittaa vaikka nainen suutelee sperman makuisella suulla minua!

Mä lakkasin ottamasta suihin yhdeltä nuoruusajan poikaystävältä just tämän takia. Poskihoitoa piti kuulemma saada ja sit piti vielä saada loppuun asti mutta sit se sperma oli kuulemma niin inhottavaa, että mun olisi pitänyt mennä pesemään hampaat heti nielemisen jälkeen, että sekstailua vois jatkaa. Tosin tohon riitti ylipäätään muna suussa tai peniksen koskettaminen suulla.

Kaverilla ei ollut mitään ongelmia olla antavana osapuolena suuseksissä, mutta heteromiehen ei kuulemma kuulu tietää, miltä muna maistuu...

Jossain vaiheessa totesin, että jos herra on näin hygieeninen, meillä otetaan suihin vaan kortongin kanssa. Päättyi suuseksi ja aika pian myös parisuhde, tosin muista syistä.

Vierailija
18/23 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppania suuseksin jälkeen, siis ihan kummin päin vaan. Kyllä se niin vaan on, että seksistä saa eniten irti, kun on mieli avoimena ja heittää turhat estot romukoppaan!

Mutta ap:n kysymykseen vastatakseni: tämäkin nainen rakastaa suihinottoa ja sperman nielemistä. Se ei todellakaan ole kaikille naisille vastenmielistä!

Vierailija
19/23 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto kun lukee näitä kommentteja, niin alkaa tehdä mieli! t. Se on seisokissa

Vierailija
20/23 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa, kamalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan