Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden lapsilla on kaikkea, mitä sukulaiset hankkivat lahjaksi?

Vierailija
30.05.2011 |

Meillä on jo kaikkea mahdollista, itse aina keksi jotain uutta kivaa, mutta yleensä tilaa sen sitten heti netistä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletkos nyt ap ihan höveli?

lapsen ei tee hyvää saada aina kaikkea ja heti, kun ei aina elämässä kuiteskaa saa ...voi voi kova tulee koulu lapsillesi :(((

no sukulaiset voi antaa aineetonta, eli aikaa , kivan teatterielämyksen, leffareissun, konsertin, vaikka metsäpatikkareissun, käynnin jossain kivassa paikassa esim liikennepuisto tms ikäänsopivaa

eli sitä mitä ei ap ilmeisesti osaa älyä lapsilleen antaa, eli yhteistä aikaa ja oloa yhdessä;))))

Vierailija
2/11 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten seuraavilla synttäreillä taas jatkaneet sitä vuodella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kirjoja, kenelläkään ei ole kaikkia julkaistuja kirjoja omassa hyllyssään!

Tai elämyslahjoja; ratsastustunti/vaellus, päivä Huvipuistossa tai eläintarhassa. Lapsen iän mukaan löytyy jokaiselle sopivia.

Vierailija
4/11 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen ihan höveli. Pidän itse leluista ja lasten elokuvista ;)

Missään en sanonut ettemme vietä aikaa lapsen kanssa ;)

Käymme perheenä yhdessä kaikissa elokuvissa mitkä lasta kiinnostaa ja ovat hänelle soveltuvia. Käymme myös museoissa, urheilutapahtumissa, konserteissa ja baleteissa. Lapsi on nähnyt jo pari Broadway musikaaliakin ja käynyt useammassa museossa maailmalla, kun moni av-mamma. Tällä hetkellä minulla on jo liput Pähkinän särkijään ja helmikuun Disney on ice showta varten. Kesällä menemme koko perhe katsomaan Cars 2 elokuvaa. Meillä on kausikortit paikalliseen huvipuistoon. Olemme myös ajan vieton kanssa höveleitä, koska vietämme lähes kaiken vapaa aikamme perheenä. Kun emme tee mitään erityistä leikimme lapsen kanssa kotona ja retkeilemme. Juuri patikoimme sunnuntaina pari tuntia paikallisessa metsässä. Ongelma siis on se, että me olemme kerenneet tekemään ja hankkimaan kaiken ennen sukulaisia.

Ei lapsella ole tietysti kaikkea, mutta ei meille mahdu enempää.

oletkos nyt ap ihan höveli?

lapsen ei tee hyvää saada aina kaikkea ja heti, kun ei aina elämässä kuiteskaa saa ...voi voi kova tulee koulu lapsillesi :(((

no sukulaiset voi antaa aineetonta, eli aikaa , kivan teatterielämyksen, leffareissun, konsertin, vaikka metsäpatikkareissun, käynnin jossain kivassa paikassa esim liikennepuisto tms ikäänsopivaa

eli sitä mitä ei ap ilmeisesti osaa älyä lapsilleen antaa, eli yhteistä aikaa ja oloa yhdessä;))))

Vierailija
5/11 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kirjoja, kenelläkään ei ole kaikkia julkaistuja kirjoja omassa hyllyssään!

Tai elämyslahjoja; ratsastustunti/vaellus, päivä Huvipuistossa tai eläintarhassa. Lapsen iän mukaan löytyy jokaiselle sopivia.

Kivoja ideoita. Lapsi on vasta 4-vuotias, joten ratsastustunti ehkä sitten parin vuoden kuluttua. Olen jo luvannut lapselle viedä hänet kesällä mökin vieressä olevaan poniratsastukseen. Ja siis käymme monta kertaa kesässä eläintarhassa ja huvipuistossa, koska meillä on kausikortit. Kirjat ovat kivoja. Niitä Mummo ostaa lahjaksi, jos hän näkee jotain kivaa. Lapsi käy isovanhempien kanssa viikottain kirjastossa.

Vierailija
6/11 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopisiko se jo 4-vuotiaalle? En ole vielä kerennyt tilaamaan LOL Olen harkinnut pari kertaa miehelle isänpäivä lahjaksi.

ap

Vierailija
7/11 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leffalippu

lahjakortte

laatuaikaa lasten kanssa

jalkapallo yms. harrastuksiin liittyvää kamaa

kylpytakki

treenikassi

isommille lapsille rahaa

Lapsi siis 4-vuotta, joten rahaan liittyviä lahjoja hän ei ymmärrä. Mies osti juuri jalkapallon tytölle niin voivat yhdessä pelailla.

Vierailija
8/11 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisivat sukulaiset ostaa yhden pienen lelun marketista, mutta he haluavat hankkia jotain isompaa.

Vierailija
9/11 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo osto artekin tuolin työpöytää varten

Vierailija
10/11 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, että sekä otsikko että viesti ovat todella vaikeasti ymmärrettäviä.

Vierailija
11/11 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leffalippu

lahjakortte

laatuaikaa lasten kanssa

jalkapallo yms. harrastuksiin liittyvää kamaa

kylpytakki

treenikassi

isommille lapsille rahaa