Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joidenka lapset ovat lentäneet pesästä ollessanne noin 40-vuotiaita. Millaista elämänne on?

Vierailija
30.05.2011 |

Mä tein ekan lapsen ollessani 34-vuotias ja seuraavaa suunnittelen eli olen reilusti yli 50-vuotias kun lapsoset on aikuisia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tulee tosiaan hoidettua lapsenlasta minkä omilta töiltä ehdin.

Vierailija
2/8 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallisesta elämästä. Lapset asuvat vielä kotona,mutta ei niitä täällä näy kun harvakseltaan... On kiva huomata, että viihdyn vielä oman mieheni kanssa ja meillä on hauskaa kahdestaankin. Nyt kun voisi tulla ja mennä vapaasti, niin ei kuitenkaan enää kovin paljon kiinnostakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menin mielinmäärin tuohon 35-vuotiaaksi asti ja vasta sitten tein lapset. Ei se meneminen ja tekeminen enää yli nelikymppisenä tunnu ja maistu siltä kun nuorena, kauniina ja vapaana.

Vierailija
4/8 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se meneminen ja tekeminen enää yli nelikymppisenä tunnu ja maistu siltä kun nuorena, kauniina ja vapaana.

En tiedä paljon mitään hauskempaa kuin mennä ja tehdä yhdessä ukkokullan kanssa. Lapset on itsenäisiä ja niillä menee kivasti, ja me saadaan nautiskella elämästä ja toisistamme. Ikää reilut 40.

Vierailija
5/8 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on alkanut ikä painaa sen jälkeen kun täytin 40. Kaipaa paljon enemmän unta ja omaa rauhaa. Kotisohva on paljon houkuttelevampi kun ravintolan kesäterassi. Ja reissaaminenkin on aika rasittavaa loppupelissä.

Vierailija
6/8 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helkutin mukavaa nyt kun siihen on tottunut!

Kiva kuulla :)

Meillä kävi miehen kanssa silleen että kyllästyttiin miehen kanssa helppoon arkeen. Mitään extempore matkoja ei koskaan tehty kun ei jaksettu duunin jälkeen heti lähteä. Tehtiin sitten lapsi ja nyt on illat täynnä tohinaa ja osaan nauttia rauhallisista illoista lapsen mentyä nukkumaan. Ja sitä tohinaa sitten riittää siihen asti kun ollaan melkein eläkkeellä :D.

Vierailija
7/8 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär teki lapset nuorena kuten minäkin. t. Mummi

Vierailija
8/8 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein ekan lapsen ollessani 34-vuotias ja seuraavaa suunnittelen eli olen reilusti yli 50-vuotias kun lapsoset on aikuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän