Onko miehesi koskaan huomautellut sinulle liikakiloistasi?
Tai muuten arvostellut ulkonäköäsi?
Kommentit (33)
lihoin lyhyessä ajassa tosi paljon, kun loukkaannuin, enkä tajunnut ajoissa muuttaa ruokailutottumuksiani, jotka olivat aktiiviliikkujan tasoa aikaisemmin. kun vihdoin aloin miettiä syytä siihen, että aikaisemmin helposti hoikkana pysynyt kehoni lihoi niin nopeasti, ymmärsin tottakai vähentää syömistä, mutta siinä vaiheessa oli vähän myöhäistä.
kivut estävät edelleen liikkumista ja koen edelleen vaikeaksi olla ilman suuria määriä ruokaa, joten paino tippuu hitaasti. lisäksi olen huomannut kasvanutta itseinhoa ja siirrän sen tavallaan puolisooni siten, että kuvittelen hänen inhoavan vartaloani ja siksi minunkin pitää inhota sitä.
mieheni kehuu minua kauniiksi ja naiselliseksi ja silti olen varma, että noiden sanojen takana on jotain ihan muuta.
" lisäksi olen huomannut kasvanutta itseinhoa ja siirrän sen tavallaan puolisooni siten, että kuvittelen hänen inhoavan vartaloani ja siksi minunkin pitää inhota sitä. mieheni kehuu minua kauniiksi ja naiselliseksi ja silti olen varma, että noiden sanojen takana on jotain ihan muuta."
ajattelen myös minä
T:7
joten ei ole monta asiaa auringon alla mistä ei olisi toistemme kanssa puhuttu tai mistä ei olisi toiselle huomauttanut. Mies on varmaan huomautellut silloin kun olin lihava, ja oli syytä. Niitä puheita ei kannata säilöä sydämeensä, siitä tulee vain katkeraksi. Yleensä mies kehuu jos ylipäänsä kommentoi ulkonäköäni.
Mutta en tiedä sitten sitä, kun kannustaa hirveästi, kun yritän terveellistää ruokavaliota. Ostaa salaattia ja muita kasviksia jne... Hormoonihöyryissä meinasin ottaa nenuun, mutta en tiedä sitten...
Minulla on 10 kg liikaa, joista kyllä ajon päästä eroon viimeistään sitten, kun tuo kuopus irtoaa rinnalta. Ehkä sitten on aikaa laihdutusurakkaan.
Kolme kertaa olen tuon 10 kg tiputtanut raskauksien jälkeen, mutta nyt tuntuu siltä, että vaikeaa tulee olemaan laihdutus tällä kertaa, kun ei ole oikein omaa aikaa ja syön pika-pikaa ja mitä sattuu...
Itse ajattelen kuitenkin, että puolison pitää rakastaa toista sellaisena kuin on. Harmaannun ja rypistyn tässä kuitenkin tulevaisuudessa ja tahdon, että rakastetaan silti juuri sellaisena kuin sillä hetkellä olen.
Loukkaannun kyllä, jos vihjailisi kiloistani. Minun on kelvattava tällaisena, laihana tai lihavana.
mutta sellaisia kommentteja on tullut kuin "mun sisko painaa 54kg" tai kun joskus (suht hoikkana vielä silloin) kysyin mikäs sitten olisi sopiva paino mulle (kun painoasioista oli jotain muuta keskustelua), niin vastaus oli 50kg. Pituutta mulla on 170cm.
niin kuinkas käy liiton sitten, jos vaimo loukkaantuu ja ulkonäkö muuttuu? Tai poistetaan rinta tai sairaus turvottaa kasvot ja vartalon?
Siihenkö rakkaus päättyy?
Aika moni tuntuu vahtivan kilojaan miehen miellyttämiseksi. Ellei paino saa nousta yli 52kg:n, niin aika surkeaa. Tosin, jos pituutta on 150cm.
mutta mä oonki ruma tyhmä läski ja laiska. ja kohta myös työtön. hyppäisköhön junan alle?
Rupes ketuttaa niin paljon, että lihoin. Vähän aikaa sitte sanoi "et oo enää nuori ja nätti", pitäisköhän lihoa vielä... Eikä seksielämää ole tietenkää enää.
Mun mies lupasi mulle Pariisin-matkan kun oon päässyt raskauskiloistani. Hyvä ja positiivinen tapa kannustaa, toki itsekin halusin niistä kiloista eroon!
mahassa ylimäärää, pohkeet kuin norsulla.
Pituutta 166cm / painoa 61 kg.
Mun mies lupasi mulle Pariisin-matkan kun oon päässyt raskauskiloistani. Hyvä ja positiivinen tapa kannustaa, toki itsekin halusin niistä kiloista eroon!
Kyllä kuinka voit olla tuollaisen ihmisen kanssa, millaisen kuvan tuollainen antaa lapsillesikin? Vääristyneen kuvan siitä millainen ihmisen tulee olla jotta hyväksytään!