Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just tuli 7 vuotta erosta, ois jo kiva löytää joku:(

Vierailija
29.05.2011 |

Monesti tuntuu, että olen ainoa maailmassa, joka on näin kauan ollut yksin ja ettei ikinä löydy ketään.

Ihastuksia on ja on ollut, mutta ei niistä mitään oo tullu. Nykyihastustuksenkin nappas toinen.

nettijutut ei innosta ja asun sen verran pienellä paikkakunnalla, että tarjonta on aika olematonta.

Hyvää en saa ja huonoa en huoli. Siinäpä se ongelma.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti tuntuu, että olen ainoa maailmassa, joka on näin kauan ollut yksin ja ettei ikinä löydy ketään.

Mun erosta on jo yli kymmenen vuotta ja edelleen sinkkuna. Tosin tähän oloon on jo alkanut tottua, enkä silleen enää kaipaa ketään. En panisi vastaan, jos "joku" vastaan tulisi, mutta en jaksa enää aktiivisesti etsiäkään.

Ei tää sua lohduta, mutta halusin vain kertoa, ettet ainakaan ainoa ole.

Toivon sulle kovasti onnea "parin metsästykseen" :))

Vierailija
2/5 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi siis miestä jostain läheisestä isommasta kaupungista. Pikkupaikkakunnalla tarjonta varmasti onkin suppeaa.

Tsemppiä! T. vuosi erosta ja mies hakusessa täälläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi siis miestä jostain läheisestä isommasta kaupungista. Pikkupaikkakunnalla tarjonta varmasti onkin suppeaa. Tsemppiä! T. vuosi erosta ja mies hakusessa täälläkin.

ja itte asiassa oon sen verran laiska, etten viitti lähtee naapurikaupungin kapakoihin. Hotellissa pitäs yöpyä tai istuu kuivin suin koko ilta.

no, tää nyt on semmosta valitusta. Melko tyytyväine oon elämääni. Nyt vaan masentaa, kun just piti taas todistaa ihastukseni ja sen uuden onnea. (sama harrastus)

t.ap

Vierailija
4/5 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut kaksi vuotta sitten. Minulla on ollut nettitreffi-ilmoitus ja olen kyllä tavannut tosi fiksuja ja kunnollisia miehiä, mutta kukaan ei vaan ole kolahtanut.

Viikko sitten poistin profiilini täysin kyllästyneenä kaikkiin miehiin ja päätin viettää suosiolla sinkkukesän ja olla etsimättä ketään. Eilen sitten kohtasin sattumalta tanssilavalla Miehen! Nyt sukat pyörii jalassa samaan malliin, kuin silloin kun aikoinaan tapasin ex-aviomieheni. Vielä en tietenkään tiedä johtaako tämä oikeasti yhtään mihinkään.

Vierailija
5/5 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin eron jälkeen melkein heti treffi-ilmotuksen nettiin ja kävinkin vuoden aikana todella monen kanssa treffeillä (karkeesti arvioituna 30 eri miehen kanssa). Niistä jutuista ei kuitenkaan mitään vakampaa tullut, mutta sain pari tosi hyvää kaveria. Kyllästyin lopulta tuohon jatkuvaan treffailuun ja päätin lopettaa sen ihan tyystin ja elää sinkkuelämää ilman että haikailen miesten perään. Treffi-ilmotuksen poistamisesta meni ehkä kaksi viikkoa, kun naapuri soitti ovikelloa ja siitä se ajatus sitten lähti =)

Mä kyllä asun isolla paikkakunnalla, mutta ei silti tarvinnu mennä naapuria edemmäs kalaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän