G: Kuinka paljon taloutenne on miinuksella? Auto-, asuntolainat, luotot yms.?
Kommentit (43)
Lainaa jäljellä n. 1000 euroa ja ekaa kertaa menin luoton puolelle 2 vk sitten, kun koira piti leikata äkillisesti, 400 euroa. That's it.
Asuntolainaa noin 303000 €
Autolainaa noin 19000 €
Luottokortit tällä hetkellä 2200 € (maksetaan tosin kahden viikon päästä pois..)
324200 euroa näyttäisi olevan miinuksella.
asuntolainaa 44800e
luottokorteilla 29e
Ei paha.
ei kai yhtään, jos arvaan oikein. ei ole mun heiniä ollenkaan. no jaa on mulla joitakin luottokorttiostoja. opintolaina loppui 15.12. viime vuonna.
on vielä 95 000 e.
Oon ehkä tässä kuussa visallakin ostanut jotain, joten sieltä lasku tulossa. Muutama satanen varmaan.
ja Visalla n.400€. Ei muita lainoja/luottoja.
mutta uskoisin että sillä on noin sata tonnia. Minulla noin viisi.
Asuntolainaa 567000 €
Autolainaa 43000 €
Mökkilainaa 130000 €
Luottokorteilla 4600 €
Ja seliseliosuus: Me maksetaan asunto, auto ja mökki näillä maksusuunnitelmilla 15 vuodessa kaikki pois. Ja me maksetaan kaikki talousmenot ja ostokset luottokorteilla lentopisteiden takia. Saadaan siis vuodessa ilmaisia lentoja, kun käytetään noita luottokortteja joissa on se lentomailikeräysjuttu.
Vähän hassu ajattelumaailma tietty tuo alkuperäisen, mutta toisaalta olen kyllä sitäkin mieltä, että omaisuuden arvo on kirjanpidollista ja velka on todellista.
Meillä on velkaa nyt 0.
asuntolainaa 87 000 ja autolainaa 3600. Minulla ei ole muita lainoja.
Miehellä lisäksi n. 2000 luottokortilla (tykkää tilata netistä kaikkea ja maksaa vain minimilyhennykset, vaikka varaa olisi...), 2000 joustoluottoa (harrasteauton ostoa varten), 5000 opintolainaa ja 8000 autotallilainaa. Kaikissa noissa tosi pieni lyhennys, mikä ärsyttää minua, mutta en voi asialle mitään.
Talouden yht.lasketut nettotulot 7000 kuussa.
ja mukava ketju.
Mulla ja miehellä yhteinen talolaina 68 000e eli mun osuus 34 000e. Muita lainoja ei, visalla lomareissun jäljiltä 500e.
Toisaalta tili on aivan tyhjä nyt kun kotihoidontuki ja miehen palkka on vielä tulematta. Mutta näinkin hyvin pyyhkii, vaikka ollaan alle 30v niin ei ole paha laina talosta, jossa voidaan mielellämme ja huoletta asua seuraavat 20v.
Kun mä pääsen töihin, alamme lyhentää lainaa vauhdilla. EN halua olla velkainen enää nelikymppisenä.
Mulla luottokorttilainaa ärsyttävät 3000€.
Asuntolainaa reilu 70 000.
Sijoituksissa (realisoitavissa helposti) on jotain 40 000.
Asuntolainaa n. 35t
Tileillä ja rahastoissa ehkä jotain 90t.
jotain pari tonnia "velkaa" ja miehelläkin saattaa olla jotain satasia. Muuten ei ole lainoja.
Auto+ kulutusluotto sekä visalasku = Yhteensä
Ja kaikki siis saman maksun alla. Juuri laitoin pankissa yhdeksi. Helpottaa kun ei ole kuin yksi korko jota maksaa.
Arvio on, että talo- ja autolainaa on jäljellä 160 940€. Muuta lainaa ei ole. Mä sain just opintolainanikin maksettua loppuun :)
opintolainaa n. 11 000e. Asutaan vuokralla, auto on ostettu käteisellä eikä mitään luottoja ole. Mies on juuri valmistunut, minä vielä opiskelen ja lapsia on yksi.
Mulla ei oo lainaa.