Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoraaminen harmittaa

Vierailija
29.05.2011 |

Olen ollut ennen nykyistä miestäni n. kymmenen miehen kanssa. Suurin osa on ollut yhden yön / viiden yön panoja ja osa on ns. yleisesti tiedossa eli isolla porukalla oltiin mökillä ja saunassa pantiin paljaalla ja jäätiin kiinni...

Olisinpa säästellyt itseäni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans ennen nykyistä yli kymmenen miestä,sillon alussa tunsin huonoa omaatuntoa,mutta nykyään muistelen ihan mielelläni sitä kun on vähä erilaisia kokemuksia ja osaan nauraa joillekin ja muistella toisia lämmöllä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuksi muutu. Elit silloin sitä aikaa ja nyt on toisin. Nauti nykyisestä elämäntilanteestasi ja jätä mennyt omaan arvoonsa.

Vierailija
4/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat siis puhua jakamisesta.

Vierailija
5/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa avioliiton ulkopuolista sukupuolista toimintaa, pöllö!

Vierailija
6/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kokemusta muistakin kuin omasta miehestä. Tällöin on itse ehkä oppinut jotain seksitaitoja, eikä ole ihan lahna. Ja toisaalta, kun tietää jotain muistakin miehistä, niin ei ehkä heti ala haikailemaan jotain muuta kuin omaa partneria, jos sattuu joku huonompi kausi parisuhteessa.

Vierailija
7/9 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut ainakin 30 miehen kanssa ja harmita ei muu kuin se etä tuli pari tautia noukittua mukaan. Kokemuksia elämässä tarvitaan. Nyt en yli kahteentoista vuoteen ole ollut kuin mieheni kanssa enkä aio ollakkaan. En kai siis ole kovin halpa taikka jakorasia.

Vierailija
8/9 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ennen nykyistä miestäni n. kymmenen miehen kanssa. Suurin osa on ollut yhden yön / viiden yön panoja ja osa on ns. yleisesti tiedossa eli isolla porukalla oltiin mökillä ja saunassa pantiin paljaalla ja jäätiin kiinni...

Jollet tauteja saanut niin tuohan on vain hyvä. Jos et olisi hankkinut kokemusta muista miehistä ennen nykyistä (vakituista?) parisuhdetta, harmittelisit kokemattomuuttasi, ja vieras herkku kiinnostaisi paljon enemmän.

Ja n. 10 ei vielä hirveästi ole. Mulla on kaveri, joka on nainut omien sanojensa mukaan yli sadan miehen kanssa ennen avioliittoaan (ja siitä alkaen ollut vain sen yhden kanssa).

Vierailija
9/9 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et olisi hankkinut kokemusta muista miehistä ennen nykyistä (vakituista?) parisuhdetta, harmittelisit kokemattomuuttasi, ja vieras herkku kiinnostaisi paljon enemmän.

Ei välttämättä kiinnostaisi. Eivät kaikki mieti mitä muuta voisi olla. Sen sijaan jos on paljon kokemusta, niin voi haikailla vanhojen hyvien seksikokemusten perään jos ne mahdollisesti olivat nykyistä parempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä