Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko hyvä mekko ystävän hääjuhlaan?

Vierailija
29.05.2011 |

Olen laihduttanut 25kg ja nyt tekisi mieli kerrankin pukeutua johonkin muuhun kuin perunasäkkiin. Kehtaaanko pukeutua tähän:

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/vila-479/mar…

Mittani ovat nyt 170cm/ 63kg. Olen 35v ja 3 lapsen äiti, pieninkin on kuitenkin jo 5v, joten hänenkään perässään ei tarvitse hamosessa viipottaa.

Kehtaanko siis pukeutua tuohon?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tuo väri sopii hyvin sinulle (= olet tumma ja hyvin ruskettunut kuten tyttö kuvassa) ja jos sopii vartaloosi, niin ok.

Vierailija
2/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuollainen mekko näyttäisi tyylikkäältä 35 v:n ei-langanlaihan päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita joku ohut huivi hartioille kirkkoon.

Vierailija
4/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko näyttää nätiltä, mutta onhan vartalosi sen varran timmissä kunnossa, että noin avonainen yläosa näyttää hyvältä? Kenenkään ei todellakaan tarvitse olla täydellinen, mutta eri ihmisille rasva kerääntyy eri paikkoihin. Jos sinulla ei roiku allit, niin antaa mennä! Näytät varmasti kauniilta :)

Vierailija
5/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse viihdyt puvussa niin laita! Äläkä välitä palstalaisten kommenteista tyyliin, että tämä ei sovi kuin alle 20-vuotiaalle anorektikolle. Sulla on tosi hoikan mitat! Itselläni saman tyylinen puku ystäväni häihin kaasona =). Huivi lisäksi harteille.

Vierailija
6/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en missään tapauksessa halua lannistaa, mutta tuo puku sopii 15-20 vuotta nuoremmalle tytölle, ei aikuiselle naiselle.

Mukavia häitä sinulle ja oneksi olkoon laihduttamisesta!

Vierailija
7/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allit ei roiku, olen laihduttanut mm. kuntasalia hyödyntäen. Käsivarteni eivät ole tuon mallin tavoin tikkuhoikat vaan lihaksikkaat. Tummakin olen, rusketusta nyt ei kyllä (vielä) ole...

Taidan tilata tuon mekon kokeiltavakseni. Palautan sen sitten, jos tuntuu että nolottaa :)

Vierailija
8/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ihmeessä päällesi, jos uskallat ;) (moni ei meinaan uskaltais)

Vierailija
9/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kyl itsekin tilata tuollaisen ,kun on parit häät tulossa. meneeköhän alle polvien 154 cm pituiselle!! tuo väri ihana,mut ehkä itse tilaisin mustan!!!

siis tilaa ihmeessä!!miten laihdutit? onnea laihtumisesta =)

Vierailija
10/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen mattapintaisena ja pidempinä ois ok.

Vierailija
11/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kaunis nainen. Siis sen mekon lyhyyden takia ja varsinkaan jos on noin pitkä kuin sinä.

Vierailija
12/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis on,mutta aika lyhyt..mutta jos sulla on kauniit sääret,ni miksipä ei.

Vierailija
13/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti hyvännäköinen, mutta tuosta on vaarana saada vähän se vaikutelma, että äiti on vieraillut viisivuotiaan prinsessaleikkeijä leikkivän tyttärensä komerolla. Siis käy parikymppiselle mutta kolmevitosella voi olla turhan koominen.

Vierailija
14/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se on tarkoitettu ihan nuorelle tytölle, esim. ylioppilaalle. Etsi seksikäs puku, joka sopii paremmin aikuiselle naiselle.

Vierailija
15/26 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti hyvännäköinen, mutta tuosta on vaarana saada vähän se vaikutelma, että äiti on vieraillut viisivuotiaan prinsessaleikkeijä leikkivän tyttärensä komerolla. Siis käy parikymppiselle mutta kolmevitosella voi olla turhan koominen.

http://static.iltalehti.fi/viihde/kate70406LL_vi.jpg

Vierailija
16/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosiaan välttämättä tarvi olla laiha---ihana mekko

Vierailija
17/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi tilasin mekon mustana, jos sitten ei kenellekään tulisi ainakaan se mielikuva, että olen vieraillut tyttäreni vaatekaapilla! Ja jospa en mustana niin edes "hyppäisi" vieraiden joukosta kenenkään silmille, kun en ole siis kaaso, vaan ihan rivi-vieras vain.

Ja mekon kaveriksi tilasin nämä kengät:

http://nelly.com/fi/kengät-naiset/kengät/juhlakengät/nelly-shoes-427/ne…

Huivilla sitten vähän väriä, ettei ihan mustana mene kuitenkaan häitä juhlimaan.

Vierailija
18/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin juuri saman mustana ja ydet kengät ja viel toisen mekon varalta ja katon kumpi parempi... Ajattelin et jos ei tuo pinkki nii hyvin sovi vaalealle niin tilasin mustan ja juuri ajattelin et ostan jostain huivin ,koska rakastan värejä.

Eli Matkin sua =D

Vierailija
19/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna olisin valinnut muut kuin mustat kengät.

Vierailija
20/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse olen 31v ja ihan tuon mallitytön näköinen (kasvoista), en mikään "täti", mielelläni käyttäisin tuollaista vaatetta minäkin, mikäli en tarvitsisi olkaimellisia rintsikoita.