Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensivierailu anoppilassa

Vierailija
29.05.2011 |

Minulla on 2v poika, miehellä ei ole lapsia. Käytiin viikonloppukylässä anoppilassa eikä kovin pian uudestaan mennä.

Miehen lapsuudenkoti on iso, tilaa vaikka miten. Kuitenkin suurin osa uoneista oli lukittu ! ja meille varattu vierashuone, jossa ei ollut lapselle sänkyä. Miehen siskoilla on lapsia, joten luulisi, että olisivat edes jonkun vuoteen hommanneet.

Talossa ei ollut telkkaria tai tietokonetta. Tai siis oli, kun mieheltä jälkikäteen kysyin, mutta ne ovat kuulemma makuuhuoneissa. Anopilla ja apella omat huoneet, mutta ei sen vertaa voitu olla vieraskoreita, että lapsi olisi voinut katsoa piirrettyjä.

Mies oli paljo isänsä kanssa ulkotöissä ja anoppi ihan OK, aika hiljainen. Ei erityisemmin huomioinut lasta vaan teki koko ajan lähtöä johonkin, piti laittaa ruokaa tai pihaa tai pyykkejä. Leluja ei ollut. Kun mies niitä kysyi, sanoi anoppi, että siskoillaan on aina omat lelut mukana. Jotain miehen vanhoja oli, mutta ne ei kauaa kiinnostaneet. Anoppi ei ehdottanut, että menisin vaikka lepäämään, hän hoitaisi poikaa.

Illalla mentiin miehen kaverille saunomaan, poika jäi anopille. Tämä soitti 10 min välein ja kysyi itsestäänselvyyksiä, eli saako tehdä sitä tai tätä. Lopulta laitettiin puhelimet kiinni ja sitten tuli appi autolla hakemaan, kun eivät saaneet poikaa rauhoittumaan. Eli siihen meni se vapaailta.

Miehen mielestä kaikki meni hienosti, minun mielestäni ei. Jotenkin oletti, että miehen äiti olisi kuin edellinen anoppi. Tämä otti vastaan kuin vieraan, ymmärsi väsynyttä äitiä. Uusi anoppi kuvitteli, että minä halusiaisin koko aja tehdä jotain niin kuin hänkin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimein jaksettu edes vähän nähdä vaivaa vanhan kunnon provon keksimiseen ja draamankaaren kehittymiseen. :) Tässä on kaikki ainekset, sun ois vaan aina väliin tarvinut kiekaista "ei oo provo!". :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla