Meillä ei nyt yo-tytöltä oikein apuja heru juhlajärjestelyissä, poikakaverinsa tuli
apuun, kun tyttö ei jaksa. On tosin ainoa vapaapäiväkin tänään ennen juhlia.... Mutta silti ärsyttää!
Kommentit (14)
Toisaalta hän on oikeutettu saamaan pippalot ilman omaa raatamista, hänhän raatoi jotta pippalot ylipäätään on syytä järkätä.
Sitäpaitsi se olet varmaan sinä, joka niitä juhlia hinkuat, ei tytär. Ota pitopalvelu, ni ei tarvi valittaa!
tyttö, joka ISOT juhlat kotona haluaa pitää. Mä olisin tyytynyt paljon vähempään. Oman huoneensa saa takuulla tulla siivoamaan. ap
mutta tytön pitäisi käyttää ainoa vapaapäivä juhlien järjestelyyn?
Kyllä kohtuudella voi apua olettaa saavansa, mutta toisaalta tyttösi on ison osan työstä tehnyt sillä, että ylipäätään ne juhlat saadaan aikaan. Jostain syystä viestistäsi tulee sellainen olo, että haluaisit, että tytön koko vapaapäivä menisi tuohon auttamiseen.
Reipas poikaystävä sillä kyllä on, mahdollistaa prinsessan makaavan laiskana ja odottavan suuria seteleitä lahjaksi.
Tos kuviossa on oudointa että tytön poikakaveri tuli auttamaan?
Siis... makaako se tyttö nyt sit sohval katomas ku poikakaverinsa ja sinä raadatte??
Reipas poikaystävä sillä kyllä on, mahdollistaa prinsessan makaavan laiskana ja odottavan suuria seteleitä lahjaksi.
tuli apuun. Mä oon tosin tänä vkl:na tehnyt jo suurimman osan, ens viikolle jää vain viimeistely, joten no panic. ap, nyt meen...
Sankari raataa, vai sankarille tarjotaan valmista kakkua?
ja laitoin ruuat ja leivoin. Eli kyllä meillä ainakin kutsuja tekee itse juhlansa.
tämän tilanteen, kun tyttäresi pyytää jelppiä häihinsä..?
Varsinkin kun tietää mun kovat työkiireet. ap