Mikä kauhuleffa se oli, kun nainen veti "hiuksen" viemäristä, ja sieltä tulikin joku hirviö
Kommentit (9)
ollut mikään hirviö, siitähän tuli ihan mies kun se sain sen sieltä kokonaan kiskottua yms. Mutta sitten lopulta se aikoi pussata miehen kanssa tms. ja tunsi sen niskassa jonkin pitkän karvan törröttävän, niin alkoi kiskoa siitä ja sitä karvaa vaan tuli ja tuli, eli kaiketi mies päätyi takaisin karvakasaksi.
mikäs se oli, (vanha leffa!) kun joku hirviä tms nappasi pikkutytön huoneestaan ehkä sängyn alle tai ikkunasta tai johki?
Eli että se veti sen karvan keittiön lavuaarista. Vai onko se joku eri juttu... muistelisin kyllä noin.
Mutta kuulostaa ihan B-luokan leffalta :D
Mutta kyllä se tarpeeksi kamalan yököttävä oli teininä, sillä se onkin jäänyt mieleen.
(se Kitchen Sinkiä ehdottanut)
Se oli se Kitchen Sink niinkuin arvelinkin, kävin googlettamassa ja siellähän se oli! On uusi-Seelantilainen lyhytelokuva vuodelta -89. Vähänks mä oon hyvä!! Tai sitten ap ei tarkoittanutkaan tuota....
Oli niin ällö, etten voinut katsoa kuin vähän matkaa, nousi vanha ällötys mieleen. Siihen karvaan asti vaan katsoin, en pitemmälle ;)
vartin pituinen kahdessa osassa youtubessa
Ei ollut mun mielestä mikään varsinainen elokuva vaan joku lyhytelokuva monen kauhupätkän setissä, niitä tuli silloin aikanaan. Mä muistan myös sellaisen, jossa jossain metsän keskellä oli nuorten uintipaikka, jossa eli joku sellainen ihmeellinen öljylätäkköeliö, joka söi sieltä teinejä. Just yks ilta mietin, mistähän saisi selville, mikä juttu se olikaan. Tää viemärimonsteri oli muistaakseni näitä samoja. Eikös siitä hiuksesta noussut monsteri kuitenkin päätynyt sen naisen kanssa suhteeseen tai jotain?