kumman laitan työpaikan kesäjuhliin keskiviikkona?
http://www.ellos.fi/dv/30-Ylaosat-Mekot-tunikat-Mekot/Esprit-EspritColl…
tai tän, mut musta-valkoisena
http://www.ellos.fi/dv/30-Ylaosat-Mekot-tunikat-Mekot/Esprit-EspritColl…
ja millä asusteilla näistä sais juhlavat, minkälaiset sukat/leginsit, ilman en voi olla, kun on suonikohjut?
Kommentit (13)
Juhlavuutta vähän fiinimmillä koroilla, vähän näyttävämmillä koruilla. Esim. joku pitkä riipus ja rannerenkaita. Ehkä hiuksiin joku koriste myös, jos sulla on sopivat hiukset.
miten se sukkahousuasia, ohuet sukkikset vai leggarit?
mulla on mutes tohon hyvin sopiva hiuskoriste, kengät vielä uupuu
Siis se kuviollinen. En laittais leggareita vaan laadukkaat sukkikset. Suonikohjuja voi myös peitää kunnon meikkivoiteella ja puuterilla.
Mustat kengät ja hiuskoriste!
vielä se, et voisko kengät olla matalat sandalit vai täytyykö olla korolliset avokkaat?
säästä riippuen, laita leggarit (leggareitakin on erilaisia, ei trikoisia)tai sukkikset,sitten korkkarit.
T.8
mulla on mustat ihan ohuet leggarit tai sit paksummat siis nylonia tms... minkä väriset korkkarit?
mä kyllä oon jo vähän tantta, 40v, eli sikäli se kuviollinen kyl menis =)
mulla on mustat ihan ohuet leggarit tai sit paksummat siis nylonia tms... minkä väriset korkkarit?
mä kyllä oon jo vähän tantta, 40v, eli sikäli se kuviollinen kyl menis =)
Mä itse tykkään siitä yksivärisestä, ja malli on kiva( ja nuorekas). Laita vaikka värikkäät tai nuden väriset korkkarit, ja sit kiva clutch (voi olla myös värikäs, kenkiin sopiva kuitenkin ;))
Mä olen sua vain 4v nuorempi, joten ei me tanttoja olla ;)
T.8
ei kyllä sovi leggarit. Ei edes sellaiset sukkahousunohuet. Eli laita toka mekko sukkisten kanssa.
molemmat on varmaan ihan ok
ja mä olen mielestäni viime vuoden aikana tanttautunut, ennen en ollut =)
eivät katkaise jalkaa nilkasta, mikä saattaa lyhentää jos ei ole ihan gasellisääri.
ohuet, ihonväriset sukkikset ja kengät, joissa vähän korkoa. Jos ne juhlat on rennot ryyppäjäiset, voi laittaa ton mustan vaikka joidenkin kuviosukkisten kanssa.
kuule mitä haluat.