Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei sitte tuu pääsykoekutsua... :( :(

Vierailija
29.05.2011 |

2. asteen todistuksen keskiarvo 4,23 -> 24 pistettä. Jos olisi 4,25 -> 26 pistettä + ensimmäisen hakutoiveen 5 pistettä. Ette usko miten harmittaa, että jää pääsykokeesta vain siksi, että keskiarvo on KAKSI SADASOSAA liian matala!! :( Varsinkin kun se kuitenkin on sangen hyvä.

Vitsi että ottaa päähän... Itkettää... Olis ollu niin hyvä väli nyt lähtä opiskelemaan. :´(((

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä yksittäisten hakijoiden keskiarvoja ruveta katselemaan ja säälittelemään. Sun olis pitänyt olla vielä parempi. Sorry, mut elämä on. Hyvä väli opiskella on muillakin.

Vierailija
2/5 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai mä tässä ole ketään tästä asiasta syyttänytkään, korkeintaan itseäni, enkä oikeastaan osaa kyllä sitäkään tehdä. Harmittaa vaan ihan hirveästi. Tiedän, että jos pääsykoekutsu olis tullu, olisin myös päässyt sisään. Ja entistäkin enemmän harmittaa, koska eräälle toiselle koulutusalalle hakiessa pari vuotta sitten kävi samoin, ja otin yhteyttä vanhaan kouluuni, jos olisin saanut nostaa YHTÄ AINOAA numeroa (se olisi riittänyt että ka olisi noussut yli 4,25:n). Mutta se ei käy, koska todistukseni on hyvä, ja olisi vain yksi arvosana nostettavana. Eli... :( :( :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai mä tässä ole ketään tästä asiasta syyttänytkään, korkeintaan itseäni, enkä oikeastaan osaa kyllä sitäkään tehdä. Harmittaa vaan ihan hirveästi. Tiedän, että jos pääsykoekutsu olis tullu, olisin myös päässyt sisään. Ja entistäkin enemmän harmittaa, koska eräälle toiselle koulutusalalle hakiessa pari vuotta sitten kävi samoin, ja otin yhteyttä vanhaan kouluuni, jos olisin saanut nostaa YHTÄ AINOAA numeroa (se olisi riittänyt että ka olisi noussut yli 4,25:n). Mutta se ei käy, koska todistukseni on hyvä, ja olisi vain yksi arvosana nostettavana. Eli... :( :( :(

KYLLÄ IHMISTEN PITÄÄ YMMÄRTÄÄ JO KOULUA KÄYDESSÄÄN ETTÄ HOMMAT HOIDETAAN HYVIN! Koulussa onkin tarkoitus kypsyä ja ymmärtää se eikä kitistä jälkeenpäin ja syyttää koulua kun ei pääse korottamaan arvosanojaan. Huhhuh, ap ei kuitekaan varmaankaan ole ihan aikuinen, joten jotenkuten tuon ymmärtää.

Vierailija
4/5 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse valmistunut 2008 ja kadun etten valinnut esim. sh koulutusta.

Vierailija
5/5 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ IHMISTEN PITÄÄ YMMÄRTÄÄ JO KOULUA KÄYDESSÄÄN ETTÄ HOMMAT HOIDETAAN HYVIN! Koulussa onkin tarkoitus kypsyä ja ymmärtää se eikä kitistä jälkeenpäin ja syyttää koulua kun ei pääse korottamaan arvosanojaan. Huhhuh, ap ei kuitekaan varmaankaan ole ihan aikuinen, joten jotenkuten tuon ymmärtää.