Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa ihan mielettömästi ihmissuhdekuviot - ystävä ei ota yhteyttä

Vierailija
29.05.2011 |

Meillä oli pientä epäsopua. Olen puolestani pyytänyt anteeksi ja myöntänyt virheeni. Luulin, että asiat ovat kunnossa, mutta ystävästä ei enää kuulu mitään. Meinaan oikeasti mennä ihan rikki tämän asian takia. Onko ihan normaalia, että otan asiat näin raskaasti?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävän yheydenottoa? Mulla on sama tilanne meneillään, ja olen todella surullinen siitä, että vuosikymmenten pituinen läheinen ystävyys tuntuu olevan mennyttä :( En saa enää sitä yhteyttä aikaan, mitä ennen. Toinen on kuin suljettu simpukka, harvat viestit ovat tyyliä on ilmoja pidellyt. Ennen olimme ihan sydänystäviä, jaoimme kaikki ilot ja surut. Olen itkenyt useasti asian takia, tuntuu melkein kuin joku läheinen olisi kuollut :( Ei ole välirikkomme jälkeen enää paluuta entiseen ja se tuntuu todella pahalta. Toivon ystävälle kaikkea hyvää, mutta minunkin on vaikea antaa tapahtuneita kokonaan anteeksi ja se heijastuu omaankin käytökseeni / haluun ottaa yhteyttä. Näennäisesti olemme pyytäneet ja antaneet anteeksi puolin ja toisin, mutta on ilmeistä, että emme pääse tämän asian yli, mikä välirikkomme aiheutti.

Vierailija
2/4 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et kestä sitä?

Oikea ystävyys ei kinasta mihinkään katoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestä mitä - tärkeän ystävyyden menetystä? Vai riitaa? Kummallinen vastaus.

miksi et kestä sitä?

Oikea ystävyys ei kinasta mihinkään katoa.

Vierailija
4/4 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap