Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vko synnytyksestä ja vatsa litteempi kuin ennen raskautta!

Vierailija
28.05.2011 |

Miten tää on mahdollista?Tai siis nyt ehkä ymmärrän julkkisten nopeeta palautumista,ei kaikki meekään ehkä veitsen alle.:))

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni aikaa hieman enemmän. Noin kuukausi ja olin samoissa mitoissa. Ei kyllä tulis mieleenikään hehkuttaa muualla kuin täällä anonyymina ;D

Vierailija
2/12 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ekan raskauden jälkeen roppa palaantui ennalleen 6kk. Toisen lapsen jälkeen kilot lähtivät 8kk sisällä mutta kropan malli jäi ihan lörpöksi, maha pullottaa joskus ihan kuin olisin 5kk raskaana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen superpieni maha! Ilmeisesti vauvoille oli mennyt niin paljon energiaa, että yhtään ylimääräistä grammaa ei ollut mahan päälle asettunut. Toista se oli sitten kuopuksen synnyttyä. Kohta vuosi kulunut ja maha hurjan kokoinen reppu!

Vierailija
4/12 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnärille ja heti oon palautunu..Mun äiti on niin kade ku sillä vieläkin ne kilot ja maha mitä musta jäänyt :p

Vierailija
5/12 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli sama että viikko niin samas mitois olin! ja hei tosta kun joku kommentoi että alapää olis erilainen niin ainakin itselläni ei kyllä sekään muuttunut. Itse olin jännittänyt juuri sitä, mutta onneksi se palautui tasan yhtä kauniiksi kuin ennenkin ja toimivaksi:D (keagelin treenit toimii;)

Vierailija
6/12 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan lapsen jälkeen kroppa palautui entiselleen, niin taitaa aika monella olla. Toisen jälkeen jäi jo löysää ja kolmannelta lapselta jäi kenguru-reppu. Nyt odotan neljättä ja kyllä kieltämättä vähän kauhulla odotan millainen reppu tästä jää! Ja alapää on sitten vielä luku erikseen...

Vierailija
7/12 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi samoin :) Synnärillä lähtötarkastusta tehdessä maha oli samalla tasolla lantionluiden kanssa. Painoin synnäriltä lähtiessä 7kg vähemmän kun ennen raskautta. Valitettavasti se 7kg on tullut nyt parin vuoden aikana takaisin :(

Vierailija
8/12 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun synnytin neljännen viime syyskuussa, on vatsa yhtä iso kun sillonkin. Että sellasta!

Vierailija
9/12 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kahdesta edellisestä meni vuosi palautumiseen,et olin samois mitois..Olen ihan ihmeissäni:O Niin ei se alapää varmaan sama ookaan mut onnex mies ei oo mikään minimuna(22cm):DD

Vierailija
10/12 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kahdesta edellisestä meni vuosi palautumiseen,et olin samois mitois..Olen ihan ihmeissäni:O Niin ei se alapää varmaan sama ookaan mut onnex mies ei oo mikään minimuna(22cm):DD

ap vastaa

Vierailija
11/12 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että jos se ei ole palautunut 6 kuukauden jälkeen synnytyksesät, niin sitten ei enää ikinä. Onko näin? Omani palautui hyvin molemmilla kerroilla, vaikka olinkin nuorimmaisen syntyessä jo 36 vuotta. Minua hoitanut kätilö tutki sen aina käydessään (asutaan ulkomailla, ja täällä kätilö käy synnytyksen jälkeen kotona). Kälyni joutui jumppaamaan pitkään, vatsa oli kauan iso, mutta nykyään melkein kuin ennen, roikkuu vain vähän.

Vierailija
12/12 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli sama että viikko niin samas mitois olin! ja hei tosta kun joku kommentoi että alapää olis erilainen niin ainakin itselläni ei kyllä sekään muuttunut. Itse olin jännittänyt juuri sitä, mutta onneksi se palautui tasan yhtä kauniiksi kuin ennenkin ja toimivaksi:D (keagelin treenit toimii;)

alakerta on erilainen, vaikka lapsi syntyikin sektiolla. Se on vähän väljempi, ilmeisesti siksi, etten ole niin jaksanut jumppailla, koska ei ole ollut pidätysvaikeuksia. Lisäksi se innostuu melkein hetkessä verrattuna aiempaan, jolloin sai houkutella minuuttitolkulla ja sittenkin oli vähän niin ja näin.

Vatsa puolestaan tuskin palaakaan entiselleen, koska se oli silloin täysin suora. En kyllä sellaista poikamaista vatsaa haluaisikaan, vaan naisellisemman, vähän pyöreän.