Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun parisuhde on finaalissa

Vierailija
28.05.2011 |

ja avioliitto on romanttisessa mielessä ollut kuollut monta vuotta...nyt mä odottelen sitä päivää kun jotain todella liikahtaa eteenpäin ja tiemme eroavat...miksi lapset ja raha voikaan pitää niin tiukasti kiinni jossakin niin kuolleessa parisuhteessa..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei lapsia eikä lainaa, mutta pahalta näyttää. Kai se on miehen aika vaihtaa nuorempaan. Harmittaa vaan, kun itse olisi juuri "lastentekoiässä", mutta ei ole vielä hommiin ryhdytty, ja uutta parisuhdettakin saisi etsiä varmaan ikuisuuden, ennenkuin uskaltaisin lasta alkaa edes yrittämään.

Joten, erotako vai ei?

Vierailija
2/4 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveän pahalta tuntuu, vaikka tavallaan tietää että ero olis henkisesti helpotus. Kaikki muu vaan jo valmiiksi itkettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteenne on jo tuomittu mielessänne eroon, niin miksei kokeilla jotain erikoista? Ei siinä ainakaan enää menettäisi mitään, jos kerran ero on tulossa jokatapauksessa.

Parinvaihto, avoin suhde, 3some, sitomisleikit, tai vaikkapa seksuaaliterapeutti. Olette varmaan joskus nauttineet seksistä kumppaninne kanssa, ette varmaan muuten olisi yhteen menneet? Romanttista viritystä ei tarvita seksin harrastasmiseen, siihen ja tyydyttävään seksielämään tarvitaan vain keinoja ja kokeilunhaluja. Lopettakaa tylsä aviosuhde ja aloittakaa jännittävä seksisuhde. Jos se siitä romantisoituu taas niin antaa romantisoitua, jos ei, niin lopetattepahan matkanne ainakin tyylillä.

Vierailija
4/4 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan halua mitään 3somea tai mitään todella erikoista muutenkaan.

Mies haluaa vain muutosta elämäänsä, ei se edes halua mun kanssa mitään 3somea vaan joidenkin ihan muiden kanssa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi