Tuomitsetko minut? Vastaa vain kyllä tai ei.
Rakas, ihana aviomieheni ei halua kanssani seksiä, joten aion hankkia sivusuhteen. Itse koen, että tässä voittavat kaikki, koska kumpikaan, mieheni tai minä, emme halua erota.
Kommentit (8)
Mutta kokemuksesta sanon, älä kerro miehellesi.
Saat asialle miettimisaikaa. Itse olin vuosia sitten samanlaisessa tilanteessa. Eräs tuttu varattu mies tarjoutui rakastajakseni. Pikku hiljaa myös molemminpuoliset tunteet ilmestyivät mukaan. Sitten mieheni paljasti että hänellä on nainen. Olimme kuitenkin muutaman vuoden vielä yhdessä.
Ei ollut helppoa, mutta voi sanoa, että harkitsimme asioita todellakin viimeiseen saakka ja yritimmekin. Olen tyytyväinen siihen, että asiat menivät näin, sillä lasten kannalta oli ehdottomasti parempi, että pitkitimme eroa.
Nyt olemme siis kaksi vuotta sitten päätyneet eroon. Exäni asuu oman rakastajattarensa kanssa ja minä olen parisuhteessa oman sivusuhteeni kanssa. Hän erosi ennen minua.
Ja kaikki ollaan tyytyväisiä. Ja minä saan paljon seksiä ;)
En - jos tuo on sovittu miehesi kanssa.
seksuaalisuus on yksi ihmisen perustarpeista, jos sitä ei kotoota saa niin hae muualta.
seksuaalisuus on yksi ihmisen perustarpeista, jos sitä ei kotoota saa niin hae muualta.
Ihminen on seksuaalinen olento, harrasti seksiä tai ei. Tietenkin on aseksuaaleja jne, mutta ihminen on vauvasta asti seksuaalinen. Seksuaalisuus ja seksinhimo/tarve eivät ole synonyymejä keskenään.
AP: jos et kerro miehellesi, petät häntä.
Jos kerrot, loukkaat häntä luultavasti enemmän.
Mutta tuomitsen. Parisuhteessa ollaan uskollisia, saatiin sitä seksiä tai ei.
tuomitsen jos et kysy mieheltäsi lupaa. silloin rikot pyhän valan.
Miehelle kertominen olisi tulkittavissa kiristämiseksi.