Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä kirja sinulla on tällä hetkellä kesken?

Vierailija
28.05.2011 |

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan lukioikäisenä ja hehkutti mulle sitä kun nyt pari vuotta sitten ilmestyi jatko-osa siihen. Luettuaan jatko-osan mies oli enemmmän kuin pettynyt, kun tajusi itse muuttuneensa/ikääntyneensä sen verran että kirja tuntui lapselliselta. Mies sanoi, että ennen jatko-osan lukemista hän olisi rankannut yhdeksi parhaimmaksi kirjaksi minkä koskaan lukenut.

Vierailija
2/119 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti ja siitä selviytyminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Kate Mossin Krypta. Aina olen liian väsynyt iltaisin ja etenemistahti on puoli sivua kerrallaan... :(

Vierailija
4/119 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Potter ja kuoleman varjelukset (englannin kielisenä)

Vierailija
5/119 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raisa Cacciatoren Kiukkukirja, Hynysen ja Liimatan Läski ja rillipää ja True Blood-sarjan viides kirja, en muista nimeä.

Vierailija
6/119 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalattujen luolien maa

Vierailija
7/119 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Untinen-Auelin Luolakarhun klaani (enkuks, n sadatta kertaa :D)

Vierailija
8/119 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sain loppuun tänään jatko-osan tuosta, eli Maailma vailla loppua, Taivaan pilarit. Kiva huomata, että joku muukin on ihastunut niihin. Mutta vähän samoin kuin joku muukin kirjoitti, Maailma vailla loppua ei olut ihan yhtä hyvä kuin Taivaan Pilarit. Vauhdilla tämäkin silti meni... Minua häiritsise, että juonessa oli sama asetelma kuin ekassakin kirjassa.

Vierailija
9/119 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on riikka pulkkisen raja. suosittelen!

Vierailija
10/119 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikas keltaista aurinkoa. Kirjailijan nimi ihan liian vaikea muistettavaksi...

Vierailija
11/119 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kesken joku Katja Kallion hömppä. Harmittaa, kun tykkäisin lukea paljon, mutta en pysty ottamaan "työn alle" kuin jotain tosi kevyttä, ei ehdi lukea kunnolla kun jo nukahtaa.. Jos voisikin lukea pari tuntia putkeen - sitä odotellessa.

Vierailija
12/119 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter Franzén: Tumman veden päällä. En taida jaksaa sitä loppuun asti. Ei ainakaan vielä ole ilmennyt mitään koukuttavaa juttua, minkä takia jaksaisin lukea moista lörinää. Ihan kivaa tekstiä johonkin omakustanteiseen elämäkertaan ja jotain jänniteyritystäkin, mutta kun jätkä ei selvästi ole kirjailija-ainesta, niin ei.

Ihanasti kirjoitettu ja koukutuin heti alusta. Loistokirja!

Vierailija
13/119 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä vaikuttaa!

Vierailija
14/119 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Janssonin dekkari Maria Wern -sarjasta. En jaksa käydä katsomassa nimeä.

Vierailija
15/119 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mataleena.

Vierailija
16/119 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika alussa, enkä ole vielä innostunut. Voi olla, että jätän kesken. Takakannen kuvailun perusteella vaikutti kiinnostavalta.

Vierailija
17/119 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen jo kuudeta kertaa. Sain sen aikoinaan omahoitajaltani joka vaihtoi työpaikkaa. Pitäisi olla pakollisena joka yläasteella :)

http://www.like.fi/kirjat/pilluparvi

Vierailija
18/119 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sekä Tuhat loistavaa aurinkoa ( Khaled Hosseinin) että Puolikas keltaista aurinkoa (Chimamanda Ngozi Adichien)

Vierailija
19/119 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sekä Tuhat loistavaa aurinkoa ( Khaled Hosseinin) että Puolikas keltaista aurinkoa (Chimamanda Ngozi Adichien)

Tuhat loistavaa aurinkoa ja Leijapoika olivat molemmat todella hyviä ja mielenkiintoisia kirjoja. Tuosta Chimamandasta en ole koskaan kuullutkaan, täytyypä tsekata.

T. se, jolla nyt Uris kesken...

Vierailija
20/119 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo suosittelen kyllä Puolikas keltaista aurinkoa -teosta. Eikä kannata säihkähtää suurta sivumäärää. Kirja on varsin mukaansatempaiseva. Kertoo Nigeriasta ja Biafran sodasta ja jälkeenpäin tulee ihan huono omatunto, että miten en tuostakaan tiennyt oikein mitään aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän