Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu monen päivän tuhruvuoto ennen kunnon kuukautisvuodon alkamista?

Vierailija
28.05.2011 |

Nykyään mulla on menkat tosi rasittavat. Monta päivää tulee tuhrua pyyhittäessä, housuun ei tule mitään, sit vuotaa 3 päivää kunnolla, ja taas muutama päivä tuhruttaa. Viikko menee reilusti näiden kanssa puljatessa. Ennen saattoi ekana päivänä olla niukempi vuoto, mutta ei tää ollut tämmöstä. Mistä tämmönen johtuu vai alkaako jo vanhuus painaa 35-vuotiaana?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tää tuhruttelu on rasittavaa. Ovulaatiokin tulee ainakin ovistestien perusteella...

Kai tätä on vaan kestettävä...

ap

Vierailija
2/10 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos tapahtunut parin viime vuoden aikana. Tuhrua tosi pitkään, vuoto, taas pitkään tuhrua.

Kierto ehkä vähän alkanut lyhentyä. Ei mitään selkeätä kuitenkaan siinä suhteessa.

t. 36v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 v ja viimeiset 4-5 kk kärsinyt tästä tihkusta ennen menkkoja. Kiva kuulla että tätä on muillakin. Olen ollut hieman huolissani. =O

Vierailija
4/10 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä mikään vanhenemiseen liittyvä juttu. Mulla ollut ihan parikymppisestä asti ja "silti" tullut kaksi kertaa raskaaksi eka kierrosta.

Pitkissä kierroissa saattaa ovis puuttua. se taas on eri juttu.

Minullakin ollut tuota tihkuvuotoa ihan niin kauan kuin muistan. Josksu ennen ekaa raskautta sitä gyneltä kyselin, mutta ei osannut sanoa mitään. Kuusi raskautta on kuitenkin alkanut melko heti yritämisen jälkeen.

Tuolle joka hihkuu vaihdevuosikurppanoista, itse tulet tulemaan perässä etkä minkään voi :) Siellä sitten joku nuorempi hihkuu sinulle ja alkaahan toislla vaihdevuodet jo alta kolmenkympin, tiedä vaikka sinullakin!

Vierailija
5/10 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 36v. rassaa kans tää juueiehkäsittenkin -vuoto! Olen ajatellut sen liittyvän just ikään ja hormoneihin.

Vierailija
6/10 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy keltarauhashormoniin. Ei sinulla nyt vielä vaihdevuodet ole iskemässä :D mutta niin, eihän nekään hetkessä ala. Ensi muutokset siis kehitteillä.

Vierailija
7/10 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttävää ja olen ajatellut tämän juurikin johtuvan iästä. Melkein odotan vaihdevuosia että pääsisin kuukautisista eroon (vaikka tiedän kyllä että kaikenlaista muuta "vaivaa" tulee tilalle).

Vierailija
8/10 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyneni mukaan syynä on ovulaation puute.

Vierailija
9/10 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä mikään vanhenemiseen liittyvä juttu. Mulla ollut ihan parikymppisestä asti ja "silti" tullut kaksi kertaa raskaaksi eka kierrosta.

Pitkissä kierroissa saattaa ovis puuttua. se taas on eri juttu.

Vierailija
10/10 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh!

T: tuo vaihdevuosia toivonut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi