Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalaa kun uuden ystävän mies on niin hot!

Vierailija
28.05.2011 |

Olemme ystävystyneet siis yhden äidin kanssa perhekahvilassa ja puistossa. Nyt hänen miehensä jaa vuodeksi hoitovapaalle ja lapsemme ovat tosi hyvät kaverit ja varmasti yhteys sitten jatkuu miehen kanssa.

Se on vaan niin hot että mulla pyörii sukat jalassa ja on aika kiusallista kun kotiäidin mielikuvitus pääsee taatusti valloilleen jos alamme yhdessä päiväkahvitella. Ja jo siitä että näemme puistossa. Se on tosi paljon mun tyyppinen luonteeltaankin. Mitä jos rakastun siihen? Typerää. Umpikuja.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi juuri uskallan sanoa, että viisain jättää tilannetta kehittymään, jos ei osaa sitä hallita.

Jos on jo lapsiakin hankkinut, niin kyllä pitää aika itsekäs hedonisti olla, ettei osaa himojaan kurissa pitää. Säälittävintä on, jos vielä retkahtaa ystävän mieheen.

että nämä ystävien miehet on täysin selkärangattomia ja niitä voi viedä kuin pässiä narussa? Onko miehenne todella näin luusereita? Mitä pahaa on siinä että rakastuu ystävän mieheen? Rakkaushan on kaunis asia. Se mieshän itse päättää mitä tekee, hän voi sanoa että rakastaa vaimoaan, eikä sekoile mitään ja piste. Sitten ystävä käy omat tunteensa läpi, ja toteaa että yksipuolisesti ei jaksa ikuisuuksia rakastaa ja vaihtaa kohdetta. Ja ystävyys jatkuu. A vot, mitään ei ole tapahtunut, eikä kukaan ole loukkaantunut!

Vierailija
2/16 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme ystävystyneet siis yhden äidin kanssa perhekahvilassa ja puistossa. Nyt hänen miehensä jaa vuodeksi hoitovapaalle ja lapsemme ovat tosi hyvät kaverit ja varmasti yhteys sitten jatkuu miehen kanssa. Se on vaan niin hot että mulla pyörii sukat jalassa ja on aika kiusallista kun kotiäidin mielikuvitus pääsee taatusti valloilleen jos alamme yhdessä päiväkahvitella. Ja jo siitä että näemme puistossa. Se on tosi paljon mun tyyppinen luonteeltaankin. Mitä jos rakastun siihen? Typerää. Umpikuja.

Joko olet provo tai sitten varsin outo ja narsistinen ihminen. Voi kun "ystäväsi" tietäisi minkälaisen narskun kanssa onkaan tekemisissä. Ei tuollainen perheenrikkomishalu ole minusta normaalia. Kaukana siitä. Yritä edes hävetä! Hyi olkoon, että kaltaisesi naikkoset oksettavat minua.

Onneksi itsellä hyvä mies ja perhe, ei tarvitse muiden omaa kieli pitkällä kuolata.

Ei kukaan omista ketään. Edes sinä et omista miestäsi etkä voi kieltää ketään rakastumasta häneen. Yritä nyt kasvaa ihmisenä, ettet ihan oksennuksia päästä suustasi, jookos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain todelliset lumput sekaantuu ystäviensä miehiin!

Laitat rajat tiukalle omassa päässä, niin voi toimia. Jos tunnet itsesi ja tiedät, ettei auta, niin sitten lienee viisainta olla olematta toisten seurassa ilman esiliinaa.

Vierailija
4/16 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästikään et ole kokenut itse, millaista on kun rakastuu palavasti! Ei siinä tule mieleen enää muut ihmiset.

Vain todelliset lumput sekaantuu ystäviensä miehiin!

Laitat rajat tiukalle omassa päässä, niin voi toimia. Jos tunnet itsesi ja tiedät, ettei auta, niin sitten lienee viisainta olla olematta toisten seurassa ilman esiliinaa.

Vierailija
5/16 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain todelliset lumput sekaantuu ystäviensä miehiin! Laitat rajat tiukalle omassa päässä, niin voi toimia. Jos tunnet itsesi ja tiedät, ettei auta, niin sitten lienee viisainta olla olematta toisten seurassa ilman esiliinaa.

Vierailija
6/16 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästikään et ole kokenut itse, millaista on kun rakastuu palavasti! Ei siinä tule mieleen enää muut ihmiset.

Vain todelliset lumput sekaantuu ystäviensä miehiin! Laitat rajat tiukalle omassa päässä, niin voi toimia. Jos tunnet itsesi ja tiedät, ettei auta, niin sitten lienee viisainta olla olematta toisten seurassa ilman esiliinaa.

eihän ihminen mikään eläin ole,joka nai heti,kun tekee mieli! toisen mies on toisen mies.

Vierailija
7/16 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ihminen mikään eläin ole,joka nai heti,kun tekee mieli! toisen mies on toisen mies.

Vierailija
8/16 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi juuri uskallan sanoa, että viisain jättää tilannetta kehittymään, jos ei osaa sitä hallita.

Jos on jo lapsiakin hankkinut, niin kyllä pitää aika itsekäs hedonisti olla, ettei osaa himojaan kurissa pitää. Säälittävintä on, jos vielä retkahtaa ystävän mieheen.

Vierailija
9/16 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onni osuu kohdalle, ei pidä jarrutella!- olettaen tietysti, että tämä mieskin kiinnostuu sinusta.

Jos teistä tulee onnellinen pari, ei teidän tarvitse välittää paskaakaan muista ihmisistä!

Vierailija
10/16 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin naimisissa. Mutta aika kiusallista koska ainakin ihastun ja taidan jo ollakin ihastunut. Lapsellista mut minkä teen!?

ap

Vierailija
11/16 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onni osuu kohdalle, ei pidä jarrutella!- olettaen tietysti, että tämä mieskin kiinnostuu sinusta.

Jos teistä tulee onnellinen pari, ei teidän tarvitse välittää paskaakaan muista ihmisistä!

Eikö lapsistakaan tarvitse välittää? Entäs sitten, kun itselle tehtäisiin näin? Hymyssä suin vaan uutta rakkautta etsimään vai? Huh huh...

Vierailija
12/16 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin naimisissa. Mutta aika kiusallista koska ainakin ihastun ja taidan jo ollakin ihastunut. Lapsellista mut minkä teen!?

ap

Ihastuksia tulee varmaan kaikille, mutta ei niiden takia kannata perheitä hajottaa.

Vierailija
13/16 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/16 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme ystävystyneet siis yhden äidin kanssa perhekahvilassa ja puistossa. Nyt hänen miehensä jaa vuodeksi hoitovapaalle ja lapsemme ovat tosi hyvät kaverit ja varmasti yhteys sitten jatkuu miehen kanssa. Se on vaan niin hot että mulla pyörii sukat jalassa ja on aika kiusallista kun kotiäidin mielikuvitus pääsee taatusti valloilleen jos alamme yhdessä päiväkahvitella. Ja jo siitä että näemme puistossa. Se on tosi paljon mun tyyppinen luonteeltaankin. Mitä jos rakastun siihen? Typerää. Umpikuja.

Joko olet provo tai sitten varsin outo ja narsistinen ihminen. Voi kun "ystäväsi" tietäisi minkälaisen narskun kanssa onkaan tekemisissä. Ei tuollainen perheenrikkomishalu ole minusta normaalia. Kaukana siitä. Yritä edes hävetä! Hyi olkoon, että kaltaisesi naikkoset oksettavat minua.

Onneksi itsellä hyvä mies ja perhe, ei tarvitse muiden omaa kieli pitkällä kuolata.

Vierailija
15/16 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkotin tässä nyt sitä,että ihminen voi hillitä halujaan ja tunteita,eikä toimia kuin eläin kiimassa.

Vierailija
16/16 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Joko olet provo tai sitten varsin outo ja narsistinen ihminen. Voi kun "ystäväsi" tietäisi minkälaisen narskun kanssa onkaan tekemisissä. Ei tuollainen perheenrikkomishalu ole minusta normaalia. Kaukana siitä. Yritä edes hävetä! Hyi olkoon, että kaltaisesi naikkoset oksettavat minua. Onneksi itsellä hyvä mies ja perhe, ei tarvitse muiden omaa kieli pitkällä kuolata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän