Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa kun miestä ei kiinnosta yhtään työnteko kun

Vierailija
29.10.2005 |

tietää saavansa ison perinnön joskus. Miehen vanhemmat vähän yli 50-vuotiaita ja nyt jo äijä perinnön vuoksi luuseroi kotona. On ainoa lapsi ja vanhemmat ei avusta yhtään tällä hetkellä ja matkustelee paljon. Tiedä vaikkei saiskaan mitään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

L=luuseri

M=mulkku

Tulkitsinko oikein?

Vierailija
2/5 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se rahanahne paska, ansaitset parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onkyllä kaikki heti sanomassa, että " jätä se paska" ym. Kukaan ei ilmeisesti ajattele, että jos on lapsia kyseessä niin ei se nyt ihan niin mene!!!!

Vierailija:

tietää saavansa ison perinnön joskus. Miehen vanhemmat vähän yli 50-vuotiaita ja nyt jo äijä perinnön vuoksi luuseroi kotona. On ainoa lapsi ja vanhemmat ei avusta yhtään tällä hetkellä ja matkustelee paljon. Tiedä vaikkei saiskaan mitään.

Vierailija
4/5 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko jutellut miehesi kanssa? Onko hän sanonut suoraan, ettei jaksa mennä töihin vai onko siihen joku muu syy (esim, ei tiedä mitä haluaa tehdä ym). Ymmärrän sua hyvin. Tilanne on vaikea kun on lapsia, eikä siitä noin vaan lähetä! Lisäks on sulla varmaan tunteitakin miestäs kohtaan puutteista huolimatta. Koita käydä rakentavaa keskustelua ja hakea apua.

Vierailija
5/5 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehesi aikoo elättää itsensä ja perheensä siihen asti?

Itsekin tulen saamaan jonkinmoisen perinnön, mutta varmaan olen itse jo silloin eläkkeellä joten siihen asti on elanto ihan itse hankittava...