Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herran jestas oonko jo alkoholisoitunut näillä määrillä =o(

Vierailija
29.10.2005 |

Siis nyt musta alkaa tuntua siltä et viinaksien käyön täytyy loppua. Jos vaikkapa illalla oon ottanut pari siideriä niin jo aamulla mietin et jaa-a pitäskö tänäänkin ostaa muutama. Ja toi just on mun mielestä se ongelma et mä oikeesti niinku heti aamulla mietin seuraavaa ottokertaa =((

Juon ainoostaan siideriä, olutta ja punkkua eli en mitään vahvempaa mut alkoholia nekin ovat!

Ja viikottain kulutus on tätä luokkaa: esim. keskiviikkona 3 siideripulloa, perjantaina 3 ja lauantaina saattaa mennä pullollinen punkkua.

Eli pitäskö jo liittyä AA-kerhoon vai menetteleekö tää vielä? Musta itestäni toi määrä tuntuu jo aikast paljolta ja se on kauheeta et mä mietin käyttöäni ni jotaan siin on pielessä. Muutoinhan vaan ostaisin pullot, vetäisin naamaani enkä asiaa sen koommin pohtisi edes....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai et siihen kykene niin rohkeasti AA kerhoon. Suurin osa on siellä kaikkea muuta kuin rappiojuoppoja.

Vierailija
2/3 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyt itsenäisesti vähentämään esim kahteen saunajuomaan viikossa niin alkoholi tuskin on sinulla ongelmaksi asti.

Jos taas tekee vaan mieli ja tulee jatkettua tähän malliin niin hae apua!

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sillä kuinka pakkomielteenomaista se on, aiheuttaako sinulle tai läheisillesi huolta tai muita harmeja. Ole rehellinen itsellesi,hienoa että tunnistat tilanteesi! Jos tilanne jatkuu hae apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi