Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älä koskaan osta lahjakorttia kauneushoitolaan. Se on loukkaavaa!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
27.05.2011 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihanaa! Ap löysää nutturaa!

Vierailija
2/14 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herranen aika, ottaisin vaikka joka viikko sellaisen!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kohta ruiskurusketukseen ja otan irtoripset lahjakortilla! Splendid!

Vierailija
4/14 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat rumia eivätkä huolehdi itsestään käyvät hemmotteluhoidoissa kauneussalongeissa!

Vierailija
5/14 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmottelu käy kaikille. Rumille ja näteille.

Vierailija
6/14 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onneni kukkuloilla, jos joku ajattelisi minua niin paljon että toivoisi minun pääseväni hemmottelemaan itseäni. Hoidot ovat itsensä hemmottelua eikä mikään vihje, että olisi syytä kaunistautua. Tai ainakin yleensä näin, ehkei ap:n kohdalla. ;)

Vierailija
7/14 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin ilomielin myös lahjakortin kuntosalille tai jumppaan, vaikka hieman tanakka olenkin.

Ei lahjakortti vaikkapa kirjakauppaan tarkoita, että open pitäisi sivistää itseään. Turha hakea taka-ajatuksia jokaikisestä lahjasta, mitä joku keksii ehdottaa.

Vierailija
8/14 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono itsetunto pitää olla jos tuollaisesta loukkaantuu. Ärsyttää ihmiset jotka keksivät kaikesta piilomerkityksiä. Tarkoittaako lahjan ostaminen yleensäkin että "tämä sinulta nyt mielestäni puuttui ja itse et ehkä tätä tyhmänä tajua ostaa" tai "ostanpa tämän kun ei sillä ressukalla ole tätä varaa ostaa" tms.?

Vierailija
9/14 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myynyt satoja lahjakortteja,eikä kukaan nainen ole todennut,että tyhmä mies kun tähänkin taas tuhlasi =) ..

Tänä päivänä naisista revitään kaikki irti,moni on rättipoikkipinoon hoitoon tullessaan =(,joten mikäs sen mukavampaa kuin laittaa asiakas vällyihin,hieroa suklaaöljyillä,antaa väsyneen äidin torkahtaa!Ja kiva on aina huomata,että pieni virkistys,oma hetki teki tehtävänsä=)!!

t.kosmetologi

t

Vierailija
10/14 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pitää huolta itsestäni, mutta nyt lasten ollessa pieniä, nämä omat hemmottelut ovat hyvin vähäisiä. Olisin niin tyytyväinen jos saisin ko. lahjakortin. En todella ajattelisi olevani ruma ja lahjanantajan mielestä varsinkaan.

Relax Ap!

Vierailija
11/14 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hemmottelulahja.

Ei siellä mitään kauneusleikkauksia tehdä, vaan annetaan virkistäviä ja piristäviä hoitoja :)

Meikki tai manikyyrikin voi piristää mieltä ihanasti.

Vierailija
12/14 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteislahjaketjun kirjoitukselle, jossa pidettiin kauneushoitolalahjakorttia opettajalle liian henkilökohtaisena.

Vierailija
13/14 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan niissä kaikkia hemmotteluita! Pyydän aina sellaisen lahjaksi.

Vierailija
14/14 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduin. Sitten selvisi, että mies toivoisi mun käyttävän sen brassivahaukseen. Jee, todellakin haluan mennä sinne jalat levälleen kärsimään... Sanoin, että menen kasvo- ja jalkahoitoon ja siihen on miehen tyytyminen...