Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikatkaas yksi Kataisen leikkauslistan asia.

Vierailija
27.05.2011 |

Katsotaan, kuka sitten osui oikeaan, kun ensi viikolla saadaan tuo lista.

Mun veikkaus ei ole subjektiivisen päivähoito-oikeuden poistuminen, en aio veikata sitä, niin suurta poliittista murhaa kokoomus ei tee.

Vaan veikkaan, että lapsilisät poistetaan varakkaammilta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kukaan muu uskaltanut veikata mitään?

ap

Vierailija
2/5 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saletisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikielisyyden kustannuksista ei voida tinkiä. 2,9% riittää tekemään jatkossakin kunnan kaksikieliseksi, jolloin jokainen tienviitta, kyltti, lippu ja lappu pitää olla ruotsiksi.

Mieluummin viedään puuro lasten suusta kuin puututaan keinotekoisen kaksikielisyyden kustannuksiin.

Vierailija
4/5 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskeskusmaksuja nostetaan. Se kun on "tasamaksu" kaikille, niin on Kokoomuksen mieleen. He eivät tykkää progressiivista veroista tai maksuista.

Vierailija
5/5 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin lapsilisät. Subjektiivistä päivähoito-oikeutta voitaisiin rajata vaikka niin, että alle 3-vuotiailla ei lainkaan ja yli 3-vuotiailla puolipäiväinen.

Tosin siinä on se ikävä puoli, että itse olen esimerkiksi kausityöläinen ja voin olla kesän työtön. Pitäisikö isolla vaivalla saatu päivähoitopaikka lähipäikystä antaa kesä-heinäkuun takia pois. Nyt maksan puolikasta siitä, että paikka on varattuna. Vaikeaa... ehkä se pitäisi voida säilyttää lyhyen työttömyyden ajan kuitenkin. Monet tekee pätkätöitä ja menee vaikeaksi, jos aina joutuu antamaan hoitopaikan pois.