Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisko muuttaa Iisalmeen?

Vierailija
27.05.2011 |

Paikalla ketään joka asuu tai on asunut siellä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähistöllä. shoppailemassa kävin aina Iisalmessa ja kouluakin. Oikein mukava pikku kaupunki oli ainakin 90-luvulla vielä.

Vierailija
2/8 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok pikkukaupunki, mutta miksi en enää sinne muuttaisi, on sijainti. Liian kaukana kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. On väkilukuun nähden aika vaarallinen kaupunki... Oon siellä asunut ja en muuta takas. Kyllähän päälle päin saattaa vaikuttaa ihan ookoolta, mutta en halua siellä lapsiani kasvattaa.

Vierailija
4/8 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuuteni iisalmessa syntynyt ja asunut. Kiva paikka, kaikki ystäväni jotka yhä siellä asuvat ovat hankkineet vanhan talon lähistöltä tai uuden rakentaneet, asuminen halpaa ja kaikki tärkeimmät palvelut löytyy.muuttaisin itse takaisin jos vain työt ei olisi tääl etelässä päin...mutta ehkä joskus, mieluummin lapset kyllä siellä "maalla" pikkukaupungissa kasvattaisin enkä täällä paskan keskellä

Vierailija
5/8 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisalmessa ja tämä on kiva pikkukaupunki. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
6/8 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuttaisin kyllä takaisin, jos siellä olisi töitä minulle ja miehelle.

Pulma on juurikin siellä se työpaikkojen puute ja aika vähän jatkokoulutusmahdollisuuksia nuorille.

Mitä ihmeen vaarallista siellä on???

Sisaret perheineen siellä asuvat enkä ole mistään vaaroista kuullut, vaarallisempaa on täällä pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
7/8 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monenlaisia, useita lapsille sopiva asuinalueita.

Vierailija
8/8 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa että sulle seuraa siitä jotain ekstrahyvää esim. lisärahaa. Eikä palsta nyt varmaan tiedä miten asian laita olisi. Toki jos sulle on siellä esim. parempi työpaikka kuin nykyisessä asuinkunnassasi, niin sitten varmaan kannattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi