Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eihän hammaslääkärin puudutusaineista ole alkuraskaudessakaan haittaa?

Vierailija
29.10.2005 |

mulle lyötiin eilen ainakin 20 piikkiä :( viikkoja 6. sanoin kyllä olevani raskaana.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puudutehan on PAIKALLISTA, ei kulkeudu millään tavalla elimistöön. että höpö höpö taas.

Vierailija
2/10 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin viikolla 4+5 tai jotain multa poistettiin kaksi hammasta (en tiennyt vielä olevani raskaana mutta sanoin että saatan olla) ja lääkäri valehtelematta lotrasi sitä puudutetta kun mulla ei ne tehoa hyvin, niin ainakin 60 piikkiä :((( Onko sikiö nyt täysin vammautunut..:(((((( pelottaa....:((((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Myös puudutusaineet voivat aiheuttaa sikiölle bradykardiaa(=sydämen harvalyöntisyys) ja hapenpuutetta"

" Viimeaikaiset tukimukset ovat osoittaneet, että huono suu- ja hammasterveys korreloi raskauskomplikaatioiden ja lapsen alhaisen syntymäpainon kanssa."

Lähde: Therapia Odontologica, Hammaslääketieteen käsikirja, uusin painos, sivu 1188. Ko. kirjan mukaan opiskelevat hammaslääkärit.

Vierailija
4/10 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanokaa nyt joku, onko mulle tullut vammainen sikiö tuon takia...itkettää...:(((((

t:11

Vierailija
5/10 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo mainitsin, vaarallisempaa on äidin huono suuterveys.

T. shg

Vierailija
6/10 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 12/shg

Vierailija
7/10 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:suuhygienisti

Vierailija
8/10 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hammaslääkärillä niin alku- kuin loppuraskaudestakin, eikä kummallakaan kertaa ole ollut estettä puuduttamiselle. Siis oman hammaslääkärini mukaan...

Vierailija
9/10 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tämä hammashoidon erikoislääkäri sanonut tuollaisesta yhtään mitään. taidatte olla hysterian lietsojia vaan!

Vierailija
10/10 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina suurempi riski kuin puudute, jonka avulla saadaan tulehduspesäkkeet hoidettua.

T shg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan