Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ero mielessä ja raskaana :(

Vierailija
27.05.2011 |

kärsin luultavasti jälleen jonkin asteisesta masennuksesta niinkuin kärsin siitä jo joitakin vuosia sitten..sain lääkityksen ja olo parani silloin. Nyt lääkitystä ei ole enkä haluaaan sitä aloittaa näin raskaus aikana koska mielestäni kuitenkin pärjään ihan hyvin ja oma olo olisi muuten ihan hyvä mutta koko raskaus ajan on ollut mielessä avioero.

Mua ei kiinnosta mieheni kanssa tehdä mitään. Mieluiten olisin yksin ja nautin kun hän on töissä tai pois kotoa. En halua seksiäkään hänen kanssaan mutta en myöskään muidenkaan kanssa. Haaveilen elämästä lasteni kanssa ilman miestä. Mua ärsyttää lähes kaikki hänen käytöksessään ja hänen hajunsa ällöttää. Hän tupakoi ja ei huoehdi itsestään ja ulkonäöstään. Mitään vakavaa ongelmaa kuten alkoholin ja/tai väkivallan käyttöä ei ole tms ja lapsillemme hän on suhteellisen hyvä isä.

En halua edes lähteä terapiaan hänen kanssaan koska tuntuu että kaikki semmonen on vaan ajan hukkaa ja ei kuitenkaan muuta mieltäni. Ärsyttäisi vaan terapeutinkin ohjeet kahdenkeskisestä ajasta yms kun sitä on kyllä ollu aina kun sitä haluttu on.

Tosi patti tilanne..Toivon että tämä johtuu mahdollisesta masennuksesta tai raskaudesta ja ajatukseni muuttuu synnytyksen jälkeen, mutta pahaa pelkään.

Sainpahan nyt jonnekin purettua olotilaani, koska tästä asiasta en ole puhunut kellekkään. Ja miehelleni olen yrittäny vihjailla..tuloksetta..enhän voi hänelle suoraan päin naamaa paukuttaa että haiset ja olet ällö ihminen..painu muualle!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli alkuraskaudessa samat ajatukset mielessä... mieheni jokainen asia ärsytti ja koin inhon tunteita häneen. Halusin olla myös yksin ja mikään ei oikein kiinnostanut. Inhosin myös hänen hajuaan. Minäkin olen ennen syönyt masennuslääkkeitä, mutta en enää. Nyt kyn raskaus on edennyt viimeiselle kolmannekselle, mieli on avarampi. Elämä on alkanut maistua pikkuhiljaa ja tunteeni mieheeni on lämmenneet. En tiedä johtuukotämä hormooneista, vai pääsinkö yli mahd. masennuksesta. Mutta oloni on nyt paljon parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla