Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko naisellinen nainen? Miten se ilmenee?
27.05.2011 |
Täällä oli eilen (?) ketju, jossa ap halusi tehdä itsestään naisellisen (joku voi sen nostaa, jos löytää). Jäin miettimään naisellisuutta ja mitä sillä tarkoitetaan. Pidätkö itseäsi naisellisena? Jos kyllä, niin miksi. Jos et, niin miksi et?
Kommentit (22)
Edelliseen kirjoitukseeni lisäisin vielä, että pidän oluesta (tumma olut paras). Jokainen tulkitkoon onko se naisellista vai ei.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen pienikokoinen ja siro
Tykkään paljon kukkakuvioista ja kukista (niitä on mulla esim. verhoissa, sohvatyynyissä, pöytäliinassa, joissain huiveissa ja joissain laukuissa, jääkaappimagneeteissa, monissa tee-ja kahvikupeissa, tauluissa, kukkakoristeen muodossa useissa päähineissä ja pipoissa, varsinkin syksy-ja talvipäähineissä)
Pidän romanttisista historiallisista romaaneista, romanttisista komedioista, Disneyn prinsessoista
Lempivärejä on esim. eri punaisen sävyt kuten kirkkaanpunainen, vaaleanpunainen, pinkki, vanha roosa
Olen aika herkkä ja tunteellinen (itken ja nauran helposti), saatan innostua jos näen jonkun mielestäni söpön kissan tai koiran tai pikkulapsen tai vaikka jos näen kauniita ja kauniinvärisiä kukkia tai kankaita yms.
Saatan joskus pelästyä, jos jostain kuulu joku räsys tai pauke tai joku muu ääni tai linja-autokuski ajaa liian lujaa tai uudenvuoden aattona rakattien pauke saattaa välillä pelästyttää.
En kiroile ja vitsaile kuin tukkijätkä enkä juo alkoholia kuin pesusieni enkä tupakoi.
Rakastan balladeja ja Disneyn animaatoiden musiikkia ja poppiakin kuuntelen sekä iskelmää.
Toisaalta taas sitten tykkään jonkun verran lukea myös dekkareita ja pidän myös jonkun verran Stephen Kingin kirjoista.
Pidän scifielokuvista kuten Star warsit, Blade runner sekä seikkailuelokuvista kuten Indiana Jones, myöskin paljon komedioista kuten Mies ja alaston ase -elokuvat.
Fingerpori-sarjakuvat ovat mieleeni samoin vaikka Simpsonit.
Kuuntelen paljon rockia ja vähän myös heavya ja jonkun verran bluesiakin sekä countrya (oikeastaan melkein mikä vaan musiikin laji käy enemmän tai vähemmän).
Osaan puhdistaa itse lattiakaivon ja pesualtaiden hajulukot yms.
En pelkää yleensä hämähäkkejä.
En myöskään ole korkokenkätyyppiä, vaikka muuten pidän vähän enemmän naisellisemman ja tyttömäisemmän tyylisistä vaatteista (tosin vähän enemmän casuaalimmista).