Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytätkö pikkuhousunsuojia?

Vierailija
27.05.2011 |

Mielenkiinnosta kysyn, että onko ne kuin yleisessä jatkuvassa käytössä.. =)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on tullut tarvittua vain jälkivuodon aikana (on ollut sen verran niukkaa) sekä menkkojen parina viimeisenä päivänä.

Vierailija
2/18 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapää ei tykkää pikkuhousunsuojista, eikä sen puoleen kyllä isommista siteistäkään. Pakkotilanteissa joskus käytän jompia kumpia. (Esim runsaat menkkapäivät jolloin ei uskalla luottaa pelkkään kuukuppiin.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukan kanssa menkat ovat niin niukat, että pärjään pikkuhousunsuojilla. Tarvitsen niitä pari päivää parin kuukauden välein. Olen ostanut muutaman kestophs:n, ja muita en tarvitsekaan.

Vierailija
4/18 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkojen viimeisinä päivinä, aina ei tarvitse silloinkaan.

Vierailija
5/18 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä jos on pakko? Mulla on aina ollut se ongelma, että housuihin tarttuu alapään ja etenkin pissan haju, vaikkei olekaan mitään virtsankarkailua tms.??

Olen jo alkanut miettiä, että enkö pyyhi kunnolla....

Vierailija
6/18 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisemmin kyllä oli pakko käyttää kun valkovuotoa tuli niin reilusti, mutta en tiedä minne se vuoto on jäänyt koska en muista edes koska viimeksi olisi phs:ää käyttänyt...

Vierailija
7/18 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä jos on pakko? Mulla on aina ollut se ongelma, että housuihin tarttuu alapään ja etenkin pissan haju, vaikkei olekaan mitään virtsankarkailua tms.?? Olen jo alkanut miettiä, että enkö pyyhi kunnolla....

jos ei auta,mene lääkäriin!

Vierailija
8/18 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa se tuo peseminen. Mutta mieluummin laitan se suojan.

Vierailija
9/18 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset kestävät 3-5vrk ja silloin käytössä tamponi, ekana runsaimpana vuotoyönä iso yöside tamponin lisäksi.

Vierailija
10/18 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain raski ostaa.

Vierailija
11/18 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kutinaa, haavaumia, hajuja, hiivaa tms alapäässä. Ei gynen vaivoja, kaikki ok.

Ei ole epämiellyttävää käyttää eikä haittaa seksielämää

Vierailija
12/18 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt.

Vierailija
13/18 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paljon enemmän kuin pikkarit ikinä. Minusta siitä touhusta on hajun perusteella hygienia kaukana, jollei vaihda parin tunnin välein. Tosi luontoepäystävällistä ja turhaa.

Vierailija
14/18 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen jälkeen pari päivää tulee laitettua. Mutta nyt poikkeuksena kun aloitin taas geishakuulien käytön, niin niiden kanssa olen joka kerta laittanut suojan. Pidän kuulia päivän ajan ja kosteutta tulee jonkunverran muuten.

Vierailija
15/18 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana, kun valkovuodon määrä lisääntyi ja joskus esim. juhlissa, että voi olla koko päivän varmasti puhtaan tuntuinen. En tiedä, auttaako hajuun, mutta ainakin omaan oloon, kun ei ole pikkarit likaiset illallakaan.

Vierailija
16/18 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan housut päivittäin.

Vierailija
17/18 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuhousunsuojia runsaan vuodon aikana tamponin kanssa lisäsuojana ja joskus menkkojen lopussa. Nykyään kertakäyttöiset jää kauppaan ja käytän kestoja. Kertakäyttöiset aiheuttavat kutinaa ja ihon ärtymistä.

Vierailija
18/18 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen jälkeen pari päivää tulee laitettua. Mutta nyt poikkeuksena kun aloitin taas geishakuulien käytön, niin niiden kanssa olen joka kerta laittanut suojan. Pidän kuulia päivän ajan ja kosteutta tulee jonkunverran muuten.

Muuten käytän tosi vähän mutta treenauskuulien kanssa aina tulee laitettua p-h-suoja((.