Mitä olet suunnitellut tälle päivälle?
Kommentit (25)
sitten kauppaan,käymään äidillä ja illalla tulee vieraita.Vinkkejä ruoista otetaan vastaan! Mitä mä niille vieraille kokkailisin...
psykiatrian poliklinikalle ja kauppaan (Lidl).
Sukulaisella meinasin mennä käymään aamukahvilla. Muuten otetaan aika rennosti tenavan (2,5v) kanssa taas tämä päivä, kun on menossa isälleen sitten viikonlopuksi.
illalla voisi tekaista juustokakun huomiseksi kun tulee vieraita
käyn kaupassa ja ulkoilen. Ruokaa laitan ja illalla menen erääseen tilaisuuteen.
Kuuden aikaan menen kotiin, laitan lapsille ruokaa. Illalla menen miehen ja parin ystävän kanssa syömään japanilaista.
Tai raclettea, tortilloja..On paljon mahdollisuuksia.
sitten kauppaan,käymään äidillä ja illalla tulee vieraita.Vinkkejä ruoista otetaan vastaan! Mitä mä niille vieraille kokkailisin...
käyn kaupassa, haen muksun mummolasta, teen ruuan ja yritän olla tekemättä mitään illalla.
Huomenna vietetään muksun synttäreitä ja tää kämppä on kuin pyörremysrskyn jäljiltä.
syöttöä, vaipanvaihtoa ja ulkoilua vaunujen kanssa. Päikkäreiden aikana olen koneella tai yritän vähän siivota (vauva nukkuu päikkärinsä max. tunnin pätkissä). Illalla käydään miehen ja vauvan kanssa ruokakaupassa, isommat lapset jää yleensä kotiin. Sen jälkeen tehdään ruoka. Niin ja päivystän tänään kotosalla koska netistä tilaamani syöttötuoli pitäisi tulla tänään kotiinkuljetuksena kotiovelle.
Tavallisen tylsää...
touhuan lasten kanssa päivän ja kun mummu tulee illalla meille yöksi, lähdemme miehen kanssa pitkästä aikaa viihteelle :)
kohta töitä muutaman tunnin, lähetän lapset viikonlopuksia mummolaan, käyn ottamassa tehosteet botoxiin, tulen kotiin ja siivoan. Ilta onkin sitten vapaata hengailua.
kohta töitä muutaman tunnin, lähetän lapset viikonlopuksia mummolaan, käyn ottamassa tehosteet botoxiin, tulen kotiin ja siivoan. Ilta onkin sitten vapaata hengailua.
Mäkin haluan botoxia! Paljonkohan maksaa? :D
muuta en vielä ole suunnitellut. Ruoka on onneksi valmiina jääkaapissa joten sitä ei tarvi tänään murehtia.. En ainakaan siivoa sillä siivosin eilen. Jotain vois vaikka leipoa jos lapset ymmärtää nukkua pitkät päikkärit.=)
otan kolmelle alueelle (otsa, kulmien kohotus, silmänympärykset), hinta on 420€. Kestää n 8kk.
otan kolmelle alueelle (otsa, kulmien kohotus, silmänympärykset), hinta on 420€. Kestää n 8kk.
itse tarttisin otsaan,koska haittaa jo itseäänkin noi ilmejuonteet.. pitääpäs käydä kyselemässä!
muksujen kanssa heittämään verkot veteen. Ehkä jäädään muutenkin vähäksi aikaa kalastelemaan jos kuopus ei kauheasti hermostu paikallaan olosta.
- palstailla ihan hetken vielä
- nukkua päänsärkyä pois
- pestä lattiat
- pakata lasten tavarat
- hakea lapset päiväkodista ja bussilta
- tehdä ruuan ja syöttää muksut
- viedä pienimmät viikonlopuksi "yötarhaan"
- viettää vapaailtaa itsekseni tosi rauhallisesti. Katson telkkaria, kudon, käyn saunassa, kuunteln musiikkia, kirjoitan...
Karmea viiko takana.
olla tänään tehokas ja saada aikaan vaikka mitä.
Eilen mulla oli vapaailta. Ikinä ei ole yhdestä viinipullosta tullut näin pahaa oksukrapulaa kuin nyt. Eli aion lepäillä koko päivän.
lähdemme puistoon. Esikoinen on jo kuin tulisilla hiilillä, odottaa että päästäisiin liikkeelle.
Puistoilun jälkeen kotiin lounaalle, lasten kanssa päikkäreille. Sitten kun herätään, teen ruuan joka valmis kun mies tulee töistä. Sitten ehkä mennään vielä kyläilemään illalla.
Eli ei ihmeitä, ihan normipäivä.