Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sohvalla pömppiä?

Vierailija
27.05.2011 |

Saako teillä pömppiä sohvalla ja heittää selkänojalta kuperkeikkaa?

Kävin yhdessä perhekahvilassa, ja siellähän oli kovaa menoa, pömpittiin milloin mistäkin alas ja keikuttiin tuoleilla ja hyllyillä sekä sohva oli aika kovassa käytössä, muussa kuin istumisessa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettanut, että vain kotona saa, vieraisilla ei. Jos lapsi on kylässä, missä kaveri pomppii, on lapsen pyydettävä perheen aikuisilta ensin lupa.

Samoin lapsi tietää, että toisessa mummolassa saa, toisessa ei. Joidenkin minun kavereiden luona saa, toisten ei.

Vierailija
2/6 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÖMPPIÄ????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme liikunnallinen perhe. ;) Meillä saa parisängyssä pomppia, kun siinä on päiväpeitto. Sohvilla ei enää saa pomppia, koska ostettiin uudet mekanismisohvat.

Vierailija
4/6 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa pomppia trampoliinilla ja hyppykepillä pihalla,sisällä riehuminen ei liity liikunnallisuuteen mitenkään

Vierailija
5/6 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei saa sohvalla POMPPIA eikä sisällä juosta. Ulkona sitten senkin edestä.

Mutta ikinä en ole kuulluut sanaa PÖMPPIÄ

Vierailija
6/6 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että jos lapsi vaan jotenkin osoittaa intoa liikkua ja kiipeillä (mihin nykylapsella ei ole paljon mahiksia) niin antaa mennä vaan. Tietenkään vieraiden sohvalla ei saa pömppia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme