Olinpa taas lapsellinen
Pyysin illalla miestä hieromaan mun jumittavaa hartiaa. Aikansa venkoili "onks mun pakko, mun kädet väsyy, mä en yhtään tykkää tehdä sitä, mua ei huvita" Kunnes minä sanoin ettei vittu sitten tartte kun on niin vastenmieleistä. Mies tietenkin vähän hätkähti ja olis hieronu mutta mä en enää viittinyt ja aloin nukkumaan.
Tänään tuli päivällä kysymään koska on ruoka johon vastasin ettei mua huvita ja koska mua ei huvita, mä en tee. Samoin kaipaili puhtaita sukkia pakatessaan reissuun, kerroin ettei mua nyt huvita pestä pyykkiä, en tiedä onko niitä puhtaana.
Pikkumaista mutta mulla kilahti niin totaalisesti kun mä en oikeesti kauhean paljon pyydä eikä sitäkään vähää voida tehdä.
Kommentit (7)
Tai raspaatko ja rasvaatko hänen jalkansa? Kannatko vilttiä päälle, kun katselee telkkaria tai teetkö iltapalaa valmiiksi siihen TV:n ääreen?
Meinaan vain silä kantilta, että naiset usein sortuva edellyttämään miehiltä näitä ritarillisia ja romanttisia eleitä, mutta eivät sitten itse muuta teekään kuin -no, pesevät pyykkiä. Jee jee.
Tai raspaatko ja rasvaatko hänen jalkansa? Kannatko vilttiä päälle, kun katselee telkkaria tai teetkö iltapalaa valmiiksi siihen TV:n ääreen? Meinaan vain silä kantilta, että naiset usein sortuva edellyttämään miehiltä näitä ritarillisia ja romanttisia eleitä, mutta eivät sitten itse muuta teekään kuin -no, pesevät pyykkiä. Jee jee.
olet väärässä.
Kaipaisin niin kovasti hierontaa edes joskus. Voisin tehdä kuten ap, mutta valitettavasti mies tekee kaikkia kotihommia ruuanlaitosta pyykinpesuun ihan vapaaehtoisesti. Jos sanon, etten ole viitsinyt tehdä ruokaa kun ei huvita, alkaa vain miettiä ääneen mitä sitä alkaisi itse laittamaan.
Tai raspaatko ja rasvaatko hänen jalkansa? Kannatko vilttiä päälle, kun katselee telkkaria tai teetkö iltapalaa valmiiksi siihen TV:n ääreen? Meinaan vain silä kantilta, että naiset usein sortuva edellyttämään miehiltä näitä ritarillisia ja romanttisia eleitä, mutta eivät sitten itse muuta teekään kuin -no, pesevät pyykkiä. Jee jee.
Mä ainakin olen passannut miestä liikaakin. Mutta itse en saisi vaatia mitään ekstraa. Miehellä on toki hyvät hetkensä, mutta nyt vaaka kallistuu rankan vitutuksen puolelle. Miksi naisia pitää syyllistää? On niitä oikeasti laiskoja miehiäkin olemassa.
Olin muutama päivä sitten hierojalla ja tänään vaan ojensin miehelle siitä laskun.... Heheh. Olin kyllästynyt katteettomiin hieronta-lupauksiin joten totesin, että hoidat vissiin tän.
Ja joo, mä kyllä passaan miestäni riittämiin:) Eikä se sitten jupissut mitään siitä laskustakaan kun tajus kyllä.
Tai raspaatko ja rasvaatko hänen jalkansa? Kannatko vilttiä päälle, kun katselee telkkaria tai teetkö iltapalaa valmiiksi siihen TV:n ääreen?
Meinaan vain silä kantilta, että naiset usein sortuva edellyttämään miehiltä näitä ritarillisia ja romanttisia eleitä, mutta eivät sitten itse muuta teekään kuin -no, pesevät pyykkiä. Jee jee.
jutussa nyt mikään liittyy mihinkään.Etkö osaa ajatella hartioitten hierotaa ihan vaan apuna ikävään vaivaan.
Meillä vaan on ajauduttu siihen, että mä hoidan kotona kaiken yksin. Mieheltä jos pyytää apua, niin ärsyyntyy, vaikka sitten lopulta tekisikin ja pyytäisi ärsyyntymistä anteeksi. Mua ärsyttää koko mies. Millä oikeudella sen työpäivä loppuu siihen, kun se lähtee työpaikalta ja minä taas raadan koko hereilläoloaikani?!