Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kukaan ihastua tämänkokoiseen naiseen? Vai aivan turn-off?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on silti hulluna vieläkin.

Vierailija
2/40 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut noista isoista tytöistä tykkää. Itse en voisi kiinnostua seksuaalisesti ihmisestä, joka ei vaikuta terveeltä ja liikunnalliselta.

En voisi myöskään hyväksyä itseäni tuon kokoisena, en missään tapauksessa. Haluan, että minulla on hoikka, kaunis ja terve vartalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

persoona ja muut tekijät, jotka ihastumiseen vaikuttavat?

Vierailija
4/40 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi myöskään hyväksyä itseäni tuon kokoisena, en missään tapauksessa. Haluan, että minulla on hoikka, kaunis ja terve vartalo.

Ja ihan vaan sivuhuomautuksena, ilman sen suurempaa riidanhaastoa.

Vierailija
5/40 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi valita, niin ennemmin tuollainen kurvikas lihava kuin lauta ja laiha ja perseetön.

Mutta normipaino toki paras(kurveilla)

Vierailija
6/40 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain kiihottaa, onneksi.

Vierailija
7/40 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sä tiedät liikkuko??Ei se liikkumistä estä toi koko.mitä selitystä taas!

Mun BMI ON 29 Täl hetkel ja kyllä-liikun..vauvan jälkeen ei ole kilot lähteny vielä,mutta harrastan normaalisti työmatkapyöräilyä,varsinkin talvella aika kovaa vtä lumessa,uin,kävelen pitkiä lenkkejä.

Jos syö paljon/liikaa,e8i laihdu vaikka kuinka liikkuis.

Tiedän paljon miehiä,jotka tykkäävät uhkeimmista naisista!

Vierailija
8/40 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ei ole sama kuin terve.

harvoin näkee rannoilla kaunisvartaloisia naisia.

Vierailija
9/40 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sä tiedät liikkuko??Ei se liikkumistä estä toi koko.mitä selitystä taas!

Mun BMI ON 29 Täl hetkel ja kyllä-liikun..vauvan jälkeen ei ole kilot lähteny vielä,mutta harrastan normaalisti työmatkapyöräilyä,varsinkin talvella aika kovaa vtä lumessa,uin,kävelen pitkiä lenkkejä.

Jos syö paljon/liikaa,e8i laihdu vaikka kuinka liikkuis.

Tiedän paljon miehiä,jotka tykkäävät uhkeimmista naisista!

Ja ei selvästikään liiku. Kukaan, joka todella harrastaa aktiivisesti tehokasta liikuntaa, ei voi pysyä tuon kokoisena. Kyllä aktiiviliikkuja saa pitää huolen siitä, että syö TARPEEKSI.

Ja aivan sama, tiedät kuinka monta miestä tahansa. Totesinhan itsekin, että jotkut tykkää pulleroista. Harvemmin kuitenkaan mitkään salskeat, urheilulliset miehet. Vakka kantensa valitsee..

Ja jollekin, joka kirjoitti että hoikka ei tarkoita tervettä. Ei automaattisesti niin, mutta lihavuus ei ole ihmisen normaalitila, joten se kertoo siitä, että jotakin on pielessä. Hoikka on paljon todennäköisemmin terve.

Itse olen onneksi hoikka, kaunisvartaloinen JA terve.

Vierailija
10/40 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin mieluummin pyöreä kuin hoikka ja itsetuntoni niin kytköksissä kiloihini. Olen kateellinen niille pyöreille ihmisille, jotka tykkäävät ja hyväksyvät itsensä sellaisina kuin kulloinkin ovat.

Vierailija
11/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy vaikka wal-martissa silloin tällöin, saatat yllättyä =D

Vierailija
12/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin mieluummin pyöreä kuin hoikka ja itsetuntoni niin kytköksissä kiloihini. Olen kateellinen niille pyöreille ihmisille, jotka tykkäävät ja hyväksyvät itsensä sellaisina kuin kulloinkin ovat.

Hassu kommentti sinänsä kun ottaa huomioon, kuin terve on ihminen joka ei pysy missään ihmisen normaalipainossa. Sisäelimet aika koville, mutta hei, ei sillä väliä kunhan läskejään rakastaa.

Vierailija
13/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa on, mutta on liiottelua sanoa että hän on obeesi, eli sairaalloisen lihava.

Vierailija
14/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni on avioitunut yli 100 kg painavia nättejä naisia ja elävät onnellisissa liitoissa.

Olipas taas naiivi aloitus. Aivan kuin ulkomuoto olisi este hyvälle elämälle.

Eiköhän luonne ja muut henkiset ominaisuudet anna eväät parisuhteen muodostamiselle. Lihava ihminen saattaa olla rakastettava ihminen ja puoliso, kun taas aliravittu, kireä, itsekeskeinen nainen karkottaa kaiken ympäriltään.

T: 168 cm / 61 kg suhteellisen tasapainoinen liikuntaharrastajanainen

Vierailija
15/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä ihmisellä painoindeksi menee obeesin puolelle helposti, vaikka lihavuus ei sairaalloista olisikaan. Kuten nyt tuolla Erinillä, joka on siis jotain melkein 175 pitkä.

Mutta onhan tuossa läskiäkin, mutta enemmän kai ulkonäköasia kuin terveydellisesti vaarallinen määrä.

Mutta ihan oikeasti, tunnen pulleita (en obeeseja) ihmisiä, jotka liikkuvat normaali-ihmisiksi paljon, siis kulkevat työmatkojaan lihasvoimin, harrastavat koirien kanssa jne. Mutta heillä on sitten joku mässyvimma, ja jos vetää sen suklaalevyn ja litran sokerikokista illassa, sitä on paha saada liikkumalla tasapainoon. Addiktiomme meillä on kaikilla.

Vierailija
17/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavalliselta kadun tallaajalta tuo näyttää.

Vierailija
18/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt niin lihava ole,pyöreä lähinn!Ja kurvit näyttää olevan oikeissa kohdissa=)

että kyllä hän liikkumaan pääsee,vaikka joku itseään kauniiksi kehuskeleva liikkuja niin väittikin..

Mietin että kenen mielestä hän on kaunis,omasta mielestäänkö?Eikö kauneus ole katsojan silmässä,on kyse sitten naisesta tai miehestä??

Vierailija
19/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmasti pystyy vielä liikuntaa harrastamaan jos haluaa.

Vierailija
20/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummastuttaa se, kun ihmiset opettaa lapsilleen, ettei ulkonäöllä ole väliä, mutta kyllä tämä aika lailla on ulkonäköasia, vaikka miten yritätte selittää, että olette kaikkien tuntemattomienkin ihmisten terveydestä niin huolissanne.

Miksette samalla lailla hauku esim. tupakoivia ihmisiä tai jotain muuta ihmisryhmää? Tupakkahan on todella vaarallista, mutta eipä näytä samalla lailla kiinnostavan tämä asia...?

Ihmiset tuhoaa terveyttään yhdellä sun toisella asialla ja vaarantavat muuten henkensä, mutta vain ylipainoisia saa haukkua ihan estoitta? Kyllä minäkin mielelläni olisin laihempi, mutta miksen sitten ole?