NELJÄT HÄÄT 26.5.
Kommentit (42)
Musta toi Mirjam oli kiva. Joo, ja en ole Mirjam.
Joo mä oon tosi kade kun en oo päässy tosi tv ohjelmiin:DD
Joo mä oon tosi kade kun en oo päässy tosi tv ohjelmiin:DD
Miten jo nuoret morsiamet voi olla noin lihavia??Eikä niistä kukaan oikeesti hoikka ollut (siis minun mielestä) ne kaks vaan oli erittäin lihavia.
Kuinka kukaan voi olla kateellinen siitä ettei mennyt naimisiin kaiken kansan edessä? Mun mielestä häät kuuluu lähipiirille, lähinnä säälittää Mirjam (hän ainoa kenet noista tiedän) ja se hypetys minkä piti kaikesta julkisuudestaan.
aika klassisen nolosti. Kyllä muiden juhlissa ja vielä kameran edessä pitäs pystyä AIKUISEN näyttämään vähän ilosempaa naaamaa
mut voi luoja sitä Mirjamia just.. Jotenkin nolotti oikein sen puolesta, kun aattelin että mitähän tuumii kun katsoo telkkarista hapanta naamaansa.
Tosi tympeän oloinen.
Voihan sitä nyt tosiaan vähän yrittää tsempata kun televisioon pääsee..
23-vuotias osastonhoitaja? Nopeasti edennyt uralla.
Samaa ihmettelin. Ja, että lävistyksiä oh:lla?!
joku muukin kuin sairaanhoitaja. Jossain firmassa / kaupassa vaikka jonkin osaston vastaava.
Ihan oikeesti, mikä suomalaisia vaivaa? Miten jo nuoret morsiamet voi olla noin lihavia??Eikä niistä kukaan oikeesti hoikka ollut (siis minun mielestä) ne kaks vaan oli erittäin lihavia.
Ei pelkästään suomalainen ilmiö, satuin yks päivä näkemään tästä englantilaisversion (varmaan Livillä?) ja siinä oli yks about normaali, ei hoikka, kaksi oli mursun kokoisia ja yks valas näin ilkeesti sanottuna. Ja tietysti sillä valaalla oli pöyheä turkisbolero ja paljon tylliä, kun kerran sai olla päivän prinsessana...
ja se nina O alkuperäinen puku ei istunut, niin tämä uusiko istu? Rintaliivit näkyi koko ajan.
35 kg riittää. Eivätkö nuoret naiset välitä yhtään terveydestään?
tarkoittaa sitä, että naiselta löytyy kapea vyötärö, mutta muuten muhkeat muodot (eli rinnat ja lantio). Ns. tiimalasivartalo on siis kurvikas vartalo.
Pallo on pallo, ei kurvikas.
Ja läski on rumaa, ihan oikeasti. Kyllä mullekin jäi pysyvästi pari, kolme ns. "raskauskiloa", mutta koska olin lähkökohtaisesti jo normipainoinen, niin näiden raskauskilojenikin kanssa olen edelleenkin normaalivartaloinen ja -painoinen, en mallia pallo.
mirjam oli kyllä hapan unissakävelijä. tosi vastennielisen tuntunen eukko. varmasti kateellista sorttia.
kivasti häitä, jossain kohtaa jopa herkistyi itkuun.
On varmasti vaan sen tyylinen ettei paljon naureskele, ei se hänestä tympeää tai kateellista tee...
Näitä muutamia mietteitä tuli:
-Miksi blondin häihin kaikki pukeutui kuin rannalle?
-Niissä saaressa pidetyissä häissä kaikki muut oli pukeutuneet nin kuin häihin kuuluukin mutta sillä yhdellä oli ihan tavalliset vaatteet (kaprit ja neule.)
-Oliko sillä yhdellä brunetilla unitauti? Näytti niin väsyneeltä/uupuneelta koko ajan.
Sitten sarjan innoittamana pari kysymystä häistä yleensä:
-Miksi lähes kaikilla morsiammilla on olkaimettomat puvut? Oli pyöreä tai hoikka niin aina lähes samanlainen malli.
-Millaista ruokaa häissä tulisi tarjota jotta se oli hienoa ja hyvää?
uusintana, ja mietin kuumeisesti, kuka/ketkä siellä oli läskejä;-D?! Mieleeni jäi vain se, että yksi valitti melkein kaiksesta, mutta miten kävi, ei kai vain se voittanut matkaa? ei voi mitään, tyypit eivät jääneet mieleen..se yksi tumma morsian, puolipitkällä tukalla, se tuntui vähän järkevämmältä kuin muut. Ihmeen mitäänsanomattomia häitä kyllä..olen itsekin ollut monissa paljon mielenkiintoisemmissa;-D!
joskus aikanaan pelkokertoimessa..