Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2v10kk poika ja pituus 91,5cm....muita lyhyitä?

Vierailija
13.06.2011 |

Niin, onkos muilla lyhyitä poikia?

Tänään mittasin meidän tirppanan ja mitoiksi sain 91,5cm. Veikkaan 3v pituudeksi 92-94cm. Itse olen 3v:nä ollut vain reilun 80cm eikä isänsäkään ole kuin alle 170cm.

Painoa veikkaam 11-12kg väliin.

2v pituus oli 86cm ja 1v pituus 74cm.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi 2v neuvolassa n. 85cm, eikä kaukana nollakäyrästä! Painoa 11,5kg, lähellä nollakäyrää sekin (hyvin sopusuhtainen, bmi suorastaan loistava), joten ihmettelen, että 90cm 13kg on hirveän hoikka? Kuulostaa kyllä noin keskipainoiselta.

1-vuotiaana oma lapsi oli 72,5cm ja 8,5kg, silloin oli vähän kauempana nollakäyrästä.On siis kasvanut hyvin vuoden aikana ja ottanut ikäisiään kiinni!

Vierailija
2/4 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali poika on, vaikkakin pituuskäyrästön alapäästä. Vanhemmat 167 ja 174 cm. Nyt 6-vuotiaana 110cm vauhtiville.

Muista että puolet lapsista on keskimääräistä pidempiä ja puolet lyhyempiä. Meidän poika kuuluu niihin lyhyempiin, mutta on silti ihan tavallinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v neuvolassa 90.5 cm ja 13 kg. On ollut aina hirveän hoikka (-2 käyrällä), joten tuota painoa-arviota ihmettelen vähän?

Lapset kasvaa kovin eri tahtiin, vaikea sanoa vielä mitään suurempaa, tod.näk. hänestä ei tule kovin pitkää. Jostain olen lukenut että geenit määrää n. 90% pituudesta, hyvällä ravinnolla voisitte siis periaatteessa hankkia joitakin senttiä lisää =)

Vierailija
4/4 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän onkin ollut 3v. neuvolassa jo 96cm! :)

Ehkä se vaikuttaa, että on kovin hoikkanen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan