Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiito, että toi mies voi olla idiootti. Aaaarghh

Vierailija
26.05.2011 |

Piti tänään laittaa myynti-ilmoitus nettiin ja ennen sitä siivota paikkoja kuvauskuntoon.

Itse olen sairaslomalla enkä saa siivota, enkä varmaan pystyisi siihen.

Mies lupasi tulla aikaisin kotiin hoitamaan asiat ja minä lupasin hakea lapset tarhasta. Hain lapset tarhasta, tein ruoan, söimme ja mies ilmaantui vasta 16.30 kotiin. Söi ja meni sänkyyn lukemaan.

Aloittelin hieman raivaamista kuvausta varten ja pyysin miestä apuun, vastsi vaan joo joo ja hetken päästä alkoi kauhee riehuminen kun ei löytänyt fillariavaimiaan. Heitteli kaikki roskiin (jotka juuri laitoin siihen kasaan) menevät paperit eteisen pöydältä pitkin lattioita. Kun sanoin, että ei niitä tarvii heitellä lattialle, niin vastaus oli aivan sama ja häipyi ovesta ulos.

Uutta suntoa on kokoajan ostamassa mutta mitään ei suostu tekemään jotta vanha saataisiin myytyä saati uusi ostettua.

Että mua ottaa kupoliin kun se ei ei tee mitään vaikka tietää, että en itse nyt pysty kaikkea hoitamaan. Painukoot mammansa helmoihin jos ei muu auta. Pakko kait taas soitella äidille ja pyytää apua kun siitä äijästä ei ole mihinkään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi