Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat istumapaikat lentokoneessa?

Vierailija
26.05.2011 |

Olen varaamassa istumapaikkoja. Kannattaako ottaa edesta vai takaa. Exit paikka ei onnistu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niita viimeisia paikkoja makin suosin. Etenkin lasten kanssa matkustaessa ihan ehdottomat jos pieninta pitaa kanniskella uneen eika viitsi siina etupaikoilla jarjestaa showta;)

Vierailija
2/12 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse istun aina takana jos saan valita, koska siellä tuntuu mahdollinen turbulenssi vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse istun aina takana jos saan valita, koska siellä tuntuu mahdollinen turbulenssi vähemmän. Poistun yleensä koneesta viimeisten joukossa ja olen silti muiden kanssa yhtä aikaa matkatavarahihnalla.

Jos on menossa USAhan, niin kyllä siinä maahantulojonossa jonotusaikaan vaikuttaa ihan oikeasti se, onko tullut koneen 300 matkustajasta ulos ensimmäisenä vai viimeisenä. Tosin aika paljon voi vielä paikata kävelemällä reippaasti välin koneelta passintarkastusjonoon. (Siinä jonossa voi ihan oikeasti joutua seisomaan yli tunnin.)

Olen saattanut "hävitä" joillekin samassa koneessa olleille ehkä vartin.

Vierailija
4/12 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan se oli toka rivi mutta meidän edessä oli 2 penkkiä joissa väliin istui lentoemo;)

Mun edessä oli tyhjää tilaa eli pääsin helposti liikkumaan siinä.

Ihan tuurilla päästiin sinne. ei oltu varattu penkkejä.

Tuifly nordicin kone. Normaalilomalento Kreikkaan.

Vierailija
5/12 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ottaisin edestä. Sinne pääsee ekana sisään, nopeemmin ulos ja yleensä tarjoilu aloitetaan sieltä. Muuten ei sinänsä väliä, istuimet saman kokoisia jne.

Vierailija
6/12 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse otan yleensä edestä

Vierailija
7/12 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on rauhallista ;)

Vierailija
8/12 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se taas rippuu konetyypistä. On olemassa nettisaitti, josta näkee kunkin lennon "parhaat" paikat juuri tältä kannalta, mutta en tähän hätään muista osoitetta. Itse olen varannut sen perusteella viimeksi talvella (reittilento). Siinä koneessa oli rivillä 4.

Vierailija
9/12 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan etu- tai takariveiltä, koska ne ovat aivan vessan vieressä. Ei ole kiva haistella toisten paskoja koko matkaa.

Vierailija
11/12 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ottaisin edestä. Sinne pääsee ekana sisään, nopeemmin ulos ja yleensä tarjoilu aloitetaan sieltä. Muuten ei sinänsä väliä, istuimet saman kokoisia jne.

Palstamamma matkustaa! Paikat on ekoilta riveiltä ja silti ryysitään ekana koneeseen (tätä varten asetutaan portille jonoon jo 20 min. ennen kuin boarding alkaa). Kun päästään koneeseen, alkaa siinä rivin 5 kohdalla tusaaminen tavaroiden kanssa. Pyllistellään käytävällä samalla kun 200 muuta matkustajaa odottaa putkessa pääsyä koneeseen. Tämä siitäkin huolimatta, että porttivirkailija kuuluttaa takaosan paikat ensimmäisenä.

Sama lähtiessä. Vyöt auki ennen kuin lupa on annettu, ja sitten kun se merkkivalo vihdoin sammuu kilahtaen niin poukataan äkkiä käytävälle ja pyllistellään taas kaikkien tiellä, koska sehän on ekana perillä, joka pääsee ekana ulos koneesta!

Itse istun aina takana jos saan valita, koska siellä tuntuu mahdollinen turbulenssi vähemmän. Poistun yleensä koneesta viimeisten joukossa ja olen silti muiden kanssa yhtä aikaa matkatavarahihnalla.

Vierailija
12/12 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on menossa USAhan, niin kyllä siinä maahantulojonossa jonotusaikaan vaikuttaa ihan oikeasti se, onko tullut koneen 300 matkustajasta ulos ensimmäisenä vai viimeisenä. Tosin aika paljon voi vielä paikata kävelemällä reippaasti välin koneelta passintarkastusjonoon. (Siinä jonossa voi ihan oikeasti joutua seisomaan yli tunnin.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan