olen 166/65
Kommentit (33)
itse olin myös juuri tuon ja aloin sitten laihduttamaan, en vaan viihtynyt tuossa painossa yhtään (itse koin olevani liian "läski", oli huono olla tuossa painossa, kun olen lähes koko elämäni painanut n. 10kg vähemmän). Nyt olen 59kg, vieläkin muutama kilo pitäisi pudottaa, sinne 55 kiloon. Mutta tosiaan itsehän tiedät viihdytkö tuossa painossa vai et.
Jos niitä ei ole hirveästi, niin et ole silti läski, mutta pudotusvaraa olisi useampi kilo. Itse olen 162/58 ja haluaisin 4-5kg pois, olettaen että paino lähtisi nimenomaan noista ihrapalleroista:)
En ole läski!
Olen tiimalasin muotoinen. Reiteni eivät ole tikut, mutta muuten olen ihan ok.
En läski.
rinnanympärys, vyötärö ja lantio, niin osataan sanoa paremmin?
Muistan kun olin kolmannen lapsen jälkeen mitoissa 164/ 62kg ja kävin epätoivoisesti uimassa, step-aerobicissa, kuntosalilla useamman kerran viikossa ja yritin päästä eroon viimeisistä kiloista, miten epätoivoista ja lopulta mahdotonta se oli. En ikinä enää päässyt alle kuudenkymmenen kilon edes ja näin peilissä vain pullean alavatsan ja reisien sisäpinnoilla liikaa. Takapuolikin liian pyöreä.
Olin tosi surkeana ja katselin vain sivuta, miten ystäväni pääsi omiin 4-5 kiloa hoikemmaksi omien lastensa jälkeen. Tunsin itseni varsinaiseksi pölkyksi.
Maksaisin vaikka 5000e päästäseni takaisin tuohon aikaan nyt. Painan 109 kiloa ja olen luovuttanut jo.
enkä ole läski.vaatteiden koko on 38-40.
Minulla on paljon lihasta joka myöskin näkyy. Silti olen joistakin kohdista mielestäni liian lihava, mutta se taas johtuu vartalonmallistani. Jos paino on jakautunut nätisti esim lantiolle, rintoihin ja peppuun, niin voit olla ihan hyvännäköinenkin. Jos se taas on mahassa ja jaloissa, niin sitten näytät lihavalta.
sanan varsinaisessa merkityksessä. Voit tietysti olla hieman pyöreä tai sitten olet oiken napakka paketti, se riippuu ihan siitä, mistä kroppasi muodostuu.
Ja peilihän sen sinulle paremmin kertoo, kuin pelkät numerot näkevät vastaajat.
Olen joskus painanut saman verran muutaman sentin lyhyempänä. Olin mielestäni ihan ok, ehkä vähän pyöreä ja muutaman vuoden siinä painossa pysyinkin.
Sain vain muutaman kilon lisää lihottuani laihdutuskärpäisen pureman eikä se 60kg:n saavuttaminen riittänytkään.
Jos sinun on hyvä olla niin hyvä. Jos olet taas tottunut olemaan laihempi niin vaikka kuinka oletkin normaalipainossa niin ei se välttämättä kivalta tunnu.
itse haluaisin laihduttaa 3-5kg, mitä av mieltä? Ja ei ole lihaksia tuo paino, aika vähän kuntoilen.
itse haluaisin laihduttaa 3-5kg, mitä av mieltä? Ja ei ole lihaksia tuo paino, aika vähän kuntoilen.
jossa sun ei tarvitse kysyä av:n mielipidettä, vaan tehdä päätös ihan itse.
mutta hauska kysyä täältä nyt sitten "virallistakin" mielipidettä ;). Av:han tietää kaiken :)).
Sullahan on jo missin mitat
mutta hauska kysyä täältä nyt sitten "virallistakin" mielipidettä ;). Av:han tietää kaiken :)).
mieleen, että jos haluat tietää joidenkin tuntemattomien mielipiteen liittyen sinun henkilökohtaiseen laihdutukseesi, niin sulla saattaa olla esim. ongelmia kehonkuvan suhteen tai syömishäiriötausta.
Se on mun mielipide.
mieleen, että jos haluat tietää joidenkin tuntemattomien mielipiteen liittyen sinun henkilökohtaiseen laihdutukseesi, niin sulla saattaa olla esim. ongelmia kehonkuvan suhteen tai syömishäiriötausta.
Se on mun mielipide.
sen takia laitoin nyt munkin mitat ;). Kun aina sanotaan että ei se pelkkä paino mitään merkitse vaan ne mitat. Sitten kun laitan mitat ja kysyn mielipidettä huvikseni, niin olen syömishäiriöinen. Just joo taas tätä av:ta :D.
Se on mun mielipide.
sen takia laitoin nyt munkin mitat ;). Kun aina sanotaan että ei se pelkkä paino mitään merkitse vaan ne mitat. Sitten kun laitan mitat ja kysyn mielipidettä huvikseni, niin olen syömishäiriöinen. Just joo taas tätä av:ta :D.
Sä sanoit, että haluat laihduttaa, mitä av on mieltä. Kestä sitten ne mielipiteet, jotka haluat kuulla. Tämä oli minun mielipiteeni.
Se on mun mielipide.
Sä sanoit, että haluat laihduttaa, mitä av on mieltä. Kestä sitten ne mielipiteet, jotka haluat kuulla. Tämä oli minun mielipiteeni.
ja tässä on vaan yksi vasta sanonut, että pitääkö laihduttaa vai ei. Sä et ole mitään mielipidettä sanonut, eli pitääkö laihduttaa vai ei. Se, että vastaa, että se on henkilökohtainen asia, ei ole mikään mielipide, ainahan se on henkilökohtainen asia :). On se kumma että ensin käsketään laittamaan mitat ja sitten kun ne laittaa niin niitä ei olisi saanut laittaakaan. Just taas :D.
Mulla saman mitat ja tunnen itesni läskiksi.
Se on mun mielipide.
mikä nyt alkoi ärsyttää? Se että mulla on sellaiset mitat joihin sä et ikinä pääse :)? ja tässä on vaan yksi vasta sanonut, että pitääkö laihduttaa vai ei. Sä et ole mitään mielipidettä sanonut, eli pitääkö laihduttaa vai ei. Se, että vastaa, että se on henkilökohtainen asia, ei ole mikään mielipide, ainahan se on henkilökohtainen asia :). On se kumma että ensin käsketään laittamaan mitat ja sitten kun ne laittaa niin niitä ei olisi saanut laittaakaan. Just taas :D.
Alat arvailemaan, miltä näytän, ja tulet siihen tulokseen, että tietenkin olen läskimpi kuin sinä... Tuo kommenttisi sisältää kyllä sen presupposition, että omasta mielestäsi olet jo tarpeeksi laiha, joten entistä enemmän tulee mieleen, että kirjoitit tuon viestisi hakeaksesi huomiota.
Mä en ole sanonut, ettei saisi laittaa mittoja, olen vain vastannut sun pyyntöön kertoa mielipide asiasta. Kerroin sen, ja sinä loukkaannuit siitä.
pelkkien numeroiden perusteella (vaikka kohta joku tulee sanomaan, että voi ja olet läski). Katso peiliin. Mitä näet?
Mä olen normaalisti suunnilleen saman painoinen, ehkä sentin pitempi. En ole läski. Nyt painan enemmän kun oon raskaana.