Kuka vittu tuota Hakkkaraita on äänestänyt??? Nyt nimet julki
Kommentit (15)
Todella hyvä että kaikki ei ole samanlaisia tyhjän puhujia :-)
Hän puhuu täyttä asiaa???? Hahaha...siinä taisi ilmoittautua yksi hänen äänestäjistään.
lietsoo vihan liekkejä taas täällä. Olette niin niin suvaitsevaisia, ainakin niin kauan kun kaikki ovat samaa mieltä teidän kukka -ja foliohattutätien kanssa. Mutta annas olla jos joku kehtaakin olla eri mieltä! Sitten aletaan nylkeä saunan takana oikein porukalla!
Luulen, että olivat pääasiassa entisiä nukkuvia, joilla heikko tieto politiikasta, eduskunnan toiminnasta, kansanedustajan työn vaatimuksista jne. Kävivät antamassa protestiäänen persuille ajattelematta sen pidemmälle, että pääseekö oma ehdokas läpi vai ei ja pärjääkö se sitten siellä.
lietsoo vihan liekkejä taas täällä. Olette niin niin suvaitsevaisia, ainakin niin kauan kun kaikki ovat samaa mieltä teidän kukka -ja foliohattutätien kanssa. Mutta annas olla jos joku kehtaakin olla eri mieltä! Sitten aletaan nylkeä saunan takana oikein porukalla!
jos joku on eri mieltä, mutta länsimaiseen sivistysvaltioon ei kyllä rasismi kuulu, ainakaan päättäjien taholta. Meilläkin pätee YK:n ihmisoikeusjulistukset, ihmiset ovat siis tasa-arvoisia. Siihen ei sovi puhe neekeriukoista.
Tollaset puheet neekeriukkojen viemisestä metsiin vesuri kädessä ja höpinät autiotaloista on just tyhjänpuhumista, jossa ei ole taustalla minkäänlaista realismia tai järjen hiventä tai mitään suunnitelmaa tai asiaan perehtymistä. Puhdasta tuksuilua, toisin sanoen haksuilua. Seiskan kanteen sopii lööpiksi.
että jos puhuu ihan mitä sylki suuhun tuo, on aito kansanmies? En ymmärrä, mitä muuta kuin tyhjän puhumista on sellaien huoltoaseman kuppilassa tapahtuva jupina, jossa maailman menoa arvioidaan tasan siitä omasta penkistä käsin.
Hakkarainen ei edusta millään muotoa suomalaisista kansaa, suomalaiset kun ovat lähes vastakohta: tasapainoisia, ja asioita monelta kantilta harkitsevia ihmisiä, eikä mitään tahallisesti kohua aiheuttavia möläyttelijöitä.
Sitä paitsi suomalaiset yleensä pitävät rehellisyyttä hyveenä ja tuo miesparka valehtelee näköjään aivan koko ajan ("en se ollut minä, vaan mun veli...")
Luulen, että olivat pääasiassa entisiä nukkuvia, joilla heikko tieto politiikasta, eduskunnan toiminnasta, kansanedustajan työn vaatimuksista jne. Kävivät antamassa protestiäänen persuille ajattelematta sen pidemmälle, että pääseekö oma ehdokas läpi vai ei ja pärjääkö se sitten siellä.
Mutta sen verran haluan nyt rikkoa stereotypiaa että vaikka on nukkuva, ei tarkoita, etteikö politiikasta tietäisi. Itse kuulun nukkuviin ja ihan sen takia, että ei ole koskaan löytynyt sopivaa puoluetta/ehdokasta. Silti seuraan aktiivisesti politiikkaa kun nyt sattuu kuitenkin kiinnostamaan.
tarvitaan... Varmaan joo, kun oman puolueenkin väki jo paheksuu sitä julkisesti :D
Itselläni on kyllä sivistyneempi kuva Suomen kansasta.
persut itkee miten suomalaiset ei arvosta itseään blaa blaa. Ja sitten he haluavat rinnastaa Suomen kansan tällaiseen luuseriin. Että tämä typeryyksiä möläyttelevä ihminen on muka Suomen kansan oikea kuva. Ei todella ole! Ei tässä muuten oltaisi kaikesta huolimatta länsimaisen sivistyksen ja hyvinvoinnin kärkikaartia.
.... Hakkaraisen kanssa että todellakin ukkelit joutaa risusavottaan toreilta maleksimasta!
On se vaan hyvä että kansa saa äänestää ketä haluaa.
Todella tervetullut piristys tähän tasapäiseen porukkaan. Puhuu samaa kieltä just kuin ukot siellä Esson baarissa.
En todella kaipaa sitä ammattipolitikkojen jatkuvaa puhetta ilman että sanovat mitään. Eivät ota kantaa mihinkään ettei vaan kukaan suutu.
En äänestänyt Hakkaraista kun ei ole mun vaalipiiristä... persuja muuten kyllä :-)
persut itkee miten suomalaiset ei arvosta itseään blaa blaa. Ja sitten he haluavat rinnastaa Suomen kansan tällaiseen luuseriin. Että tämä typeryyksiä möläyttelevä ihminen on muka Suomen kansan oikea kuva. Ei todella ole! Ei tässä muuten oltaisi kaikesta huolimatta länsimaisen sivistyksen ja hyvinvoinnin kärkikaartia.
Meidän "hyvinvointi" on velalla tehty... ruotsalaisilla ehkä on hyvinvointia mutta meillä ei ole kuin velkaa, harhakuvia ja kansa voi pahoin. Maksun aika tulee vielä...
Tökeryys ja sivistymättömyys eivät ole koskaan olleet täällä mitään erityisiä kansanhyveitä.
Mutta sen verran haluan nyt rikkoa stereotypiaa että vaikka on nukkuva, ei tarkoita, etteikö politiikasta tietäisi. Itse kuulun nukkuviin ja ihan sen takia, että ei ole koskaan löytynyt sopivaa puoluetta/ehdokasta. Silti seuraan aktiivisesti politiikkaa kun nyt sattuu kuitenkin kiinnostamaan.
Jos ei tiedä ketä äänestää voi aina käydä jättämässä tyhjän vaalilipun. Sekin on laskettava ja otettava huomioon.
Kommentistasi huolimatta uskon, että suurin osa nukkuvista on ihmisiä, jotka eivät seuraa yhteiskunnallisia tapahtumia ip-lehtien lööppejä syvemmälti. Siksi PS onnistui innostamaan heitä niin paljon iskulauseilla, jotka olivat pelkkiä iskulauseita. Esim Portugali-paketin kaatamisen seurauksiin heillä ei ollut mitään uskottavia ratkaisuja.
Meidän "hyvinvointi" on velalla tehty... ruotsalaisilla ehkä on hyvinvointia mutta meillä ei ole kuin velkaa, harhakuvia ja kansa voi pahoin. Maksun aika tulee vielä...
Mua aina niin naurattaa tää miten ruotsalaisilla on vuorotellen kaikki päin helvettiä ja vuorotellen hyvivointia sen mukaan puhutaanko mamuista vai EU:sta :D.
Esim Portugali-paketin kaatamisen seurauksiin heillä ei ollut mitään uskottavia ratkaisuja.
Tää on persuilun ytimessä. Haukutaan kovaan ääneen muita mutta itsellä ei ole yhtään mitään tarjota.
... kansanedustajiksi tarvita otos koko kansasta? Joten Hakkaraisiakin tarvitaan.
Todella hyvä että kaikki ei ole samanlaisia tyhjän puhujia :-)
Ja ilmankos eduskunnan kollegat on hiljaa... median huomio kiinnittyy Hakkaraiseen ja toiset saa rauhassa toilailla.
Antaa kaikkien kukkien kukkia!