Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤KESÄISTENKERTTUJEN Lauantai¤¤¤

29.10.2005 |

aloitellaas pinoa tällekkin päivälle :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on taas pikku kakkosen pelit selattu läpi ja neiti 4vee on tyytyväinen ja on äiskän vuoro " pelata" :)

Kiitos EGGIS vinkistä! Jos ei saa alkoholitonta vaivihkaa tilattua, niin täytynee vedota päänsärkyyn tms., kun ei vielä viitsis töissä kertoo. Eka neuvolakin on vasta sitten reissun jälkeen. Ja kun ei vieläkään oikein meinaa itsekään uskoa, että raskaus on totta. Ehkäpä se paremmin konkretisoituu sitten kun saa edes neuvolakortin.

Ja KATALIN, silmätipat on onneksi paikallisesti annosteltavia, joten niitä ei juurikaan verenkiertoon pääse, (vrt. esim. suun kautta otettavat lääkkeet). En usko, että niistä on vauvalle haittaa. Varmista vielä nla lääkäriltä, mutta luulisin että voit tiputella ihan turvallisin mielin:)

Lauantai-illan jatkoja ja huumaa rakkaat kanssasisaret toivottaa

Quest955 rv 6+5

Vierailija
22/27 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta vakuutusjutusta vielä. me hankittiin esikoiselle vakuutus ennen syntymää. Ollan oltu tyytyväisiä, vaikka terve tyttö onkin. Sairastelut lähinnä keuhkoputkentulehduksia ja nekin tulee poikkeuksetta aina kun ollaan reissussa, eli yksityisiä lääkäripalveluja on tullut käytettyä. Meillä vakuutus on Tapiolasta. Siinä on se hyvä puoli, että korvaus maksetaan vuoden ajalta ensimmäisestä kuitista ja on ihan sama mitä sairauksia sen vuoden aikana on ollut. Siis ei joudu maksamaan omavastuuta aina joka sairaudesta erikseen, niin kuin jossain muissa vakuutuksissa.

Quest955, edelleen 6+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja moikka kamu! täällä myös esikoinen -02 ja nyt 5+5 tokan kanssa. oireista: päänsärkyä ei oo muut valitelleet, mut mulla on jo viikon ympäri vuorokauden särkeny eikä viittis noita lääkkeitäkään ottaa, kärsittävä vaan on. mietin, että oisko korkeesta hormoonitasosta ja voisiko viitata kaksosiin?!? ällöö oloa ja viinirypäleiden himoa muutoin. on rinnatkin arat ja vatsaa juilii useasti päivässä.

ratsastuksesta, ekan kohdalla kävin kyllä johonkin puoliväliin saakka. tosin pelotti jos ois pudonnu. omalla hepolla varmaankaan tuota huolta ei niin ole kuin vierailla.

moisle 5+5

Vierailija
24/27 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Huuman alkua pikainen katsaus lauantaipäivään.

Mä sain tytöltä kamalan flunssan ja sitä olen tänään potenut :/

Taas siis jäi ulkoilut ja teveelliset elämäntavat odottamaan parempia aikoja...

Painosta: Mulle tuli tuosta esikoisesta ihan JÄRKYTTÄVÄN paljon kiloja,

niitä siunaantui 25kg!!! Puoli vuotta synnytyksestä ja olin normaaleissa mitoissani. Mutta nyt kyllä vakaa aikomus pitää paino kurissa ja ottaa max. kymmenen lisäkiloa. Saas nähdä kuin käy!

Vakuutuksista: Esikoiselle otettiin jo ennen syntymää vakuutus, joka siis hällä edelleen on. Kaksi kertaa pimu on jouduttu lääkärillä käyttämään 1 1/2 aikana, mutta aion siitä huolimatta myös tulevalle vaaville vakuutuksen ottaa. Parempi kuitenkin katsoa kuin katua näissä asioissa.

Rauhallista lauantai-iltaa kaikille,

Helmis 6+1

Vierailija
25/27 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupoissa tuli taas tuon ukon myötä pyörittyä kanssa, tosin kyllä vähän jaksoi kun sai nukkua pitkään.. Onko muilla ollu sellasta että nukkuessa herää huonoon oloon ? mulla on pari kertaa ollu nyt sellasta että herää sellaseen huonoon oloon ja miettii jo reissua vessaan mutta sitten nukahtaakin. Ja jessus että oli tissit kipeet yöllä kun vaihto kylkeä.. ukko nauro että onko pakko joka kerta voivotella :D huonoa oloa podettu taas päivällä jossain vaiheessa, joskin se meni aika nopeesti ohi..

Ja päänsärystä.. musta tuntuu kanssa että joka päivä kolottaa jonkun verran päätä.. ei silleen et tarttis ottaa särkkäriä mut ärsyttävää kuitenkin.

Ja eipä tääläkään aikomusta yksityiselle ultraan, eka neuvola 15.11. ja sillon viikot 9+... joten ultra tullee vastaan sitte joulukuun alussa kaiketi .. eikös se eka oo viikolla 12 ?

Mepa (kesä06) rv 7+1

Vierailija
26/27 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekee hulluna mieli appelsiini tuoremehua, eikä meillä oo edes appelsiineja että vois ite puristaa, niin arvatkaa mitä ukko tekee kun yritän ehdottaa et lähtis kiskalta sitä mulle hakemaan. No, nauraa mulle päin naamaa ja sanoo, että mun maha ei oo vielä niin iso, et voisin ruveta esittään vaatimuksia. Leikillään se sen sano, mutta ottaa pattiin siltikin. Eikä aio hakee. Kai se on ite mentävä, kun vielä ehtii... Tämä muistetaan vielä... *vannoo kostoa;)*

Quest955

Vierailija
27/27 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Tämä mamma ei ole ehtinyt kirjoitella mitään. Elämä on yhtä kiirettä töiden kanssa. En edes ehdi huomata olevani raskaana. Ei mulla ole juuri mitään oireita. Viikko sitten mulla oli muutamana päivänä semmoista jännää kipua/kuumotusta alavatsalla molemmilla puolin ja se säteili oudosti nivusiin. Nyt sekin on loppu. Väsyttäähän mua mutta mua on väsyttänyt aina, joten en mieti tätä mitenkään suuremmaksi väsymykseksi. Ainut oire on rinnat, hiton kipeät ja jo sai vähän suurempaan kuppikokoon siirtyä!! Mä epäilen kauheesti, että olenko ollenkaan raskaana. En ole vielä soittanut edes neuvolaan, koska tuntuu jotenkin vaan niin epäaidolta. Ehkä pitäis soittaa.

Kuitenkin eka raskaus ja viikkoja 6+2.

Milloin sen niskapoimuturvotuksen voi havaita ultrassa? Mitkä ne viikot on?

Hauska toi Belly Belt juttu. En osaa vielä ajatella kuitenkaan, että semmoisen hankkisin. Vatsa ei ole vielä yhtään edes turvonnut. (En varmaan ole raskaana...)

Vakuutuksen mä olen ajatellut myös ottaa jo ennen syntymää. Ikinä ei voi tietää kuinka paljon sitä tulee sairasteltua. Kyllä se on kiva, kun voi mennä yksityiselle ja vakuutusyhtiö maksaa.

EIpä nyt muuta. On varmaan aika mennä nukkumaan. Onneksi huomena on vapaapäivä!!

Kesäheinä + sintti