Miksi jotkut ei käy suihkussa treenin jälkeen?
Ällöttää kun näkee jumppatunnin jälkeen niitä, jotka vetää vaan vaatteet päälle käymättä suihkussa! Selityksiä tällaisilta?!
Kommentit (20)
ja menen siellä suihkuun. Asun ihan lähellä.
Mielummin omassa rauhassa kuin kiireessä että muutkin pääsee. Lisäksi ihoni kaipaa rasvausta, ei viitsi roudata joka ikistä tuubia mukana.Miksi se sua haittaa, jos joku ei käy suihkussa? Ethän voi tietää mikä siihen on syynä.
Jos menen omalla autolla kotiin, niin etenkin ruuhka-aikoina en jää odottelemaan suihkuvuoroa ja pyörimään muutenkin tiiviiseen pukutilaan.
Hyppään autoon, hurautan kotiin ja käyn kotona rauhassa suihkussa.
Jos taas olen julkisilla liikenteessä, niin sitten kyllä menen suihkuun. Ihan ympäristösyistä :D
En todellakaan käy yleisissä suihkuissa salilla. Pari kertaa uimahallissa ja salin suihkussa jalka- ja pillukarvoja ajelevia nähneenä...yööööks!
eli turha käydä suihkussa kun on hiessä kuitenkin kotiitullessaan.
Haluan mennä suihkuun omaan kylppäriin.
Turha siinä välissä on suihkussa käydä kun hiki tulee kuitenkin melko pitkällä ja mäkisellä pyöräilymatkalla uudestaan. Onpa hauskaa että joku jaksaa päätään vaivata tällaisellakin asialla. :D
Asun 5 minuutin kävelymatkan päässä. Ei huvita kantaa pyyhettä mukana vain sen vuoksi, että voisin käydä salilla suihkussa. Tarttis ostaa isompi laukku.
ja yritän kävellä senkin reippaasti, joten ihan turha käydä suihkussa, kun kotona on kuitenkin ihan hikinen.
Niin ja en muutenkaan tykkää mennä ihan heti urheilusuorituksen jälkeen suihkuun, vaan mielummin odotan jälkihienkin pintaan ennen suihkua. Tulee raikkaampi olo.
Raportoisit senkin näyn varmaan täällä.Just tuollaisten kyttääjien takia en käy siellä suihkussa,mummojen vesijumpissa ei sentään toisten tissejä tiirailla
mutta mulla on työkaveri, joka treenaa paljon ja sen kyllä haistaa! Kaamea hienhaju, likainen tukka ja epäsiistit vaatteet töissä päällä, emmekä todellakaan tee ruumiillista työtä. Ikävää, ettei aikuiset ihmiset osaa huolehtia henk.koht. hygieniastaan.
Asun salin lähellä, joten laitan treenikamat päälle kotona, laukkuun vain vesipullo ja kengät. Riisun tuulipuvun treenivaatteiden päältä käytävän luokolliseen kaappiin ja vaihdan sisäkengät jalkaan siinä samalla. Sama toisinpäin kotiin lähtiessä. Kotona usein vielä venyttelen ennen suihkuun menoa.
mutta en sentaan laita puhtaita farkkuja jalkaan kun salilta lahden (nehan olisivat sitten likaiset heti kun olen kuitenkin hikinen).
Toisekseen olen käynyt juuri ennen sitä, jotteivät muun kyseisen kamppailulajin harrastajat häiriinny mahdollisista hajuistani tai tahmeasta ihosta tmv. Poljen kotiin ja hikoilen siinä lisää, kotona puolestaan yleensä syön ja sen jälkeen en jaksakaan enää mitään. Kun olen lopulta vähän virkistynyt, on jo yö, joten naapurisovun vuoksi on parempi olla suihkuttelematta. Olisi kyllä mukavampi, jos treenit olisivat vähän aikaisemmin.
En todellakaan käy yleisissä suihkuissa salilla. Pari kertaa uimahallissa ja salin suihkussa jalka- ja pillukarvoja ajelevia nähneenä...yööööks!
Menen mieluumin kotiin ja pukeudun sitten yöpukuun samalla. Tykkään rasvata ja peseytyä kunnolla, enkä viitsi ottaa salille kaikkia tuotteita mukaan. Minulla on myös jonkunasteinen jalkasienikammo..:P
juuri sillä treenin lopettamisen sekunnilla. Kotimatkallakin vielä pukkaa hikeä. Mieluummin peseydyn kotona. Koska suihkurutiineihin kuuluu myös sheivaus, pari kertaa viikossa ihon kuorinta ja ne rasvaukset. Enkä halua yleisestä suohkusta mitään jalkasientä.
sain kerran salin suhkusta hiivasienen jalkaani, eikä se ole vieläkään lähtenyt kunnolla.
Kotona on siistimipi suihku, ja minulla kotimatkalle vaatteet erikseen.
ja menen siellä suihkuun. Asun ihan lähellä.
Mielummin omassa rauhassa kuin kiireessä että muutkin pääsee. Lisäksi ihoni kaipaa rasvausta, ei viitsi roudata joka ikistä tuubia mukana.
Miksi se sua haittaa, jos joku ei käy suihkussa? Ethän voi tietää mikä siihen on syynä.