Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko mieheni poikuus tallella?

Vierailija
25.05.2011 |

Oliko mieheni poikuus tallella kun tavattiin, ensimmäinen varsinainen yhdyntä minun kanssa mutta omien sanojensa mukaan hän oli harrastanut suuseksiä ennen minua, ja häntä oli imetty mutta ei ollut lauennut tytön käsittetyssä.

Missä kulkee raja oliko hän "neitsyt" vai ei

-Mam

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos anaali oli vielä koskematon. Poikuus on eri juttu.

Vierailija
2/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ollut yhdynnässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos anaali oli vielä koskematon. Poikuus on eri juttu.

Poikuus on tallella jos ei ole lauennut pillussa.

Vierailija
4/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saanut siemensyöksyn naisen käsittelyssä, niin poikuus on vähintäänkin osittain mennyt eli on harrastettu seksiä naisen kanssa. Seksi ja siemensyöksy ratkaisevat. Ei ole koskematon. Mutta pillua ei ole saanut.

Jotta asiat eivät olisi yksinkertaisia, niin nainen on neitsyt, jos ei ole ollut vaginayhdynnässä. Eli siinä yhdyntä ja immenkalvo ratkaisevat.

Elämä on.

Vierailija
5/11 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saanut siemensyöksyn naisen käsittelyssä, niin poikuus on vähintäänkin osittain mennyt eli on harrastettu seksiä naisen kanssa. Seksi ja siemensyöksy ratkaisevat. Ei ole koskematon. Mutta pillua ei ole saanut.

Jotta asiat eivät olisi yksinkertaisia, niin nainen on neitsyt, jos ei ole ollut vaginayhdynnässä. Eli siinä yhdyntä ja immenkalvo ratkaisevat.

Elämä on.

Ei ollu kuulemma saanut siemensyöksyä kun oli liian kännissä... Kai sit häntä sit oli 1/2 neitsyt tai poikanen :-)

Vierailija
6/11 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mieheni poikuus tallella kun tavattiin, ensimmäinen varsinainen yhdyntä minun kanssa mutta omien sanojensa mukaan hän oli harrastanut suuseksiä ennen minua, ja häntä oli imetty mutta ei ollut lauennut tytön käsittetyssä.

Missä kulkee raja oliko hän "neitsyt" vai ei

-Mam

Vaikee kysymys, mun mielestä hän ei ollut neitsyt, koska oli harastanut seksiä

Vierailija
7/11 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what, mitä väliä oliko vai ei??

Vierailija
8/11 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what, mitä väliä oliko vai ei??

? Olisi kiva tietää muiden mielipiteitäkin!

Vierailija
9/11 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sanoa, suihinotto neitsyt ei ollut mutta yhdyntä kyllä ja jos ei ole peppuun pannut niin on neitsyt vielä siinäkin. Näitähän voi tulkita monella tapaa. Minun mielestäni se perinteinen yhdyntä on se millä neitsyys menee.

Vierailija
10/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka osaa antaa tähän absoluuttisen oikean vastauksen on Bill Clinton.

Vierailija
11/11 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on helpompaa kun niiltä odotetaan kokemusta ja naisilta taas kokemattomuutta...