Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoolistien vaimot: miksi pysytte suhteessa?

Vierailija
24.05.2011 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi yksinhuoltajana pitämään yllä nykyistä elintasoa ja joutuisin muuttamaan ties minne vuokrakasarmiin - ei kiitos.

Lapset eivät myöskään halua, että eroamme, kun pelkäävät että isä joisi itsensä sitten hautaan.

Vierailija
2/4 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eroaminenkaan ole helppoa, jos on yhteisiä lapsia, yhteinen talo, yhteistä velkaa, yhteinen yritys, yhteinen sosiaalinen verkosto ja sukulaiset.

usein on helpompi jatkaa sen alkoholistin kanssa kuin alkaa aivan nollasta. Yleensä alkoholisteillakin on niitä parempia päiviä.

Se viimeinen pisara voi sitten tullakin aivan yllättäen, ja ero tulee jonkun sinänsä mitättömän pikkuasian vuoksi, kun sitten ei enää jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihen tarvitaan jotain ihan muuta kuin yhteisiä asuntolainoja alkkiksen kanssa tms.

Vierailija
4/4 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihen tarvitaan jotain ihan muuta kuin yhteisiä asuntolainoja alkkiksen kanssa tms.

Mä vietin 10 vuotta alkoholisti-yh-äidin hoivissa, viimeiset kolme vuotta sillä perusteella, ettei ollut sijaisperheitä eikä lastenkotipaikkoja vapaana lähialueilla eikä mua siis voinut ottaa huostaan äidin luota. Kyllä oli kiva kuulla sitten aikuisena, kun ihmettelin ääneen, miksi huostaanottoa venytettiin, että "no kun ei meillä ollu mihin sut sijottaa". Voin vaan kuvitella, miten paljon kivempaa olisi kuulla, että "no kun meillä oli yhteiset asuntolainat eikä mua huvittanu alottaa tyhjästä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi